دوشنبه 7 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دومين تساوی تيم ملی هندبال ايران در رقابت های قهرمانی آسيا

تيم ملی هندبال ايران در دومين ديدار خود در رقابتهای قهرمانی آسيا به مصاف عربستان رفت که در پايان اين بازی حساس به تساوی برابر حريف خود رضايت داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



به گزارش خبرنگار مهر، تيم ملی هندبال ايران دومين ديدار خود در مسابقات قهرمانی آسيا را برابر عربستان برگزار کرد. در اين ديدار که عصر امروز دوشنبه در سالن خليفه اسپورتس شهر منامه بحرين برگزار شد تيم کشورمان در پايان برابر حريف قدرتمند خود به تساوی در عدد ۲۲ دست يافت. تيم کشورمان در نخستين بازی خود نيز مقابل کره جنوبی به تساوی رضايت داده بود.

نيمه اول اين بازی با برتری ۱۲ بر ۱۰ به سود عربستان خاتمه يافت. بازيکنان کشورمان که شروع خوبی را در اين بازی نداشتند در امتياز ۸ بر ۳ از عربستان عقب افتادند ولی در ادامه با تدابيری که مربی اسپانيايی کشورمان انديشيد فاصله را کمتر کردند و در نهايت نيمه نخست را با اختلاف دو گل واگذار کردند.

با شروع نيمه دوم تيم ايران بهتر ظاهر شد و حتی در امتياز ۱۵ بر ۱۴ از عربستان پيش افتاد اما عربستانی‌ها بلافاصله دو گل زدند ۱۶ بر ۱۵ از تيم کشورمان پيشی گرفتند. پس از اين اتفاقات و در حالی که دو تيم در امتياز ۱۸ برابر بودند ميلاد مسايلی به خاطر خطايی که روی دروازه‌بان حريف انجام داد کارت قرمز دريافت کرد و از بازی اخراج شد.

بازيکنان کشورمان که منسجم‌تر از نيمه نخست بازی می کردند در فاصله ۵ دقيقه تا پايان بازی ۲۱ بر ۱۹ از حريف پيش افتادند. در اين دقايق سعيد حيدری دروازه‌بان ايران توپ های زيادی را از مهاجمان عربستان مهار کرده بود. در ادامه داور دو دقيقه استکی را از بازی اخراج کرد تا ايران دو گل متوالی را دريافت کند و سرمربی اسپانيايی ايران را مجبور به دريافت تايم اوت کند.

در آخرين دقيقه اين بازی حساسيت کار دو تيم به اوج خود رسيده بود تا جايی که در فاصله ۵ ثانيه به پايان بازی داور فرانسوی با کارت قرمز موسوی را اخراج کرد با اين حال دو تيم با تساوی در عدد ۲۲ به کار خود پايان دادند تا تيم ايران بعد از دو بازی ۲ امتياز کسب کند.

تيم کشورمان در گروه A اين مسابقات با عربستان، کره جنوبی، ازبکستان، بحرين و چين همگروه است. تيم کشورمان در ديدار نخست خود برابر کره جنوبی به تساوی در عدد ۲۴ رسيده بود و عربستان ۴۳ بر ۲۱ ازبکستان را از پيش روی برداشت. تيم بحرين هم در نخستين بازی خود مقابل چين ۳۲ بر ۲۲ پيروز شد. در گروه ديگر اين مسابقات تيم‌های قطر، ژاپن، امارات، کويت، عراق و عمان حضور دارند.

ايران در ديدار بعدی خود روز چهارشنبه مقابل چين به ميدان می‌رود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016