دوشنبه 7 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش علی پروين به حذف پرسپوليس و اعلام وضعيت آينده علی دايی

مهر ـ سرپرست باشگاه پرسپوليس شکست سرخپوشان در اهواز را ناشی از اتفاقات فوتبال و بداقبالی پرسپوليس دانست و بر حمايت از علی دايی و کادر فنی تيم تاکيد کرد. علی پروين در شرايطی به حمايت از سرمربی پرسپوليس پرداخته که اين تيم علاوه بر از دست دادن جام حذفی در ليگ برتر هم شرايط مناسبی ندارد و با دو پله سقوط نسبت به هفته گذشته در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری مهر، علی پروين درباره شکست سرخپوشان در اهواز گفت: می توانستيم قبل از اينکه بازی به ضربات پنالتی کشيده شود برنده ميدان باشيم و به مرحله بعد صعود کنيم. فوتبال است و هزار و يک اتفاق. بنده بعد از بازی نيز در گفتگوی تلفنی با علی دايی تاکيد کردم که در ضربات پنالتی هيچ چيز قابل پيش بينی نيست و بهترين بازيکنان دنيا هم پنالتی را هدر می دهند. به اعتقاد بنده پرسپوليس در اهواز بدشانس و بداقبال هم بود و وقتی کار به ضربات پنالتی می کشد هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

پروين درباره گفتگوی تلفنی اش با علی دايی گفت: طبيعی است که باشگاه با سرمربی اش ارتباط داشته باشد و ما نيز بعد از ديدار با فولاد درباره بازی با سرمربی تيم صحبت کرديم و بنده بايد بگويم با تمام توان و وجودمان از علی دايی و کادر فنی حمايت خواهيم کرد و در اين برهه حساس اطمينان داريم که هواداران با درک شرايط در بازی های باقی مانده ليگ برتر پشتيبانی و حامی تيم خواهند بود و شرايط را برای نتيجه گرفتن و خارج شدن تيم از وضعيت فعلی هموار خواهند کرد.

سرپرست باشگاه پرسپوليس که با سايت اين باشگاه گفتگو می کرد تاکيد کرد: انشاالله با کمک هواداران و همت بازيکنان تيم پرسپوليس در بازی های آتی جبران خواهد کرد و برای پيروزی های متوالی در شش بازی باقی مانده آماده خواهد شد.

علی پروين ادامه داد: هواداران بايد اتفاقات تلخ اخير را فراموش کنند و مثل کوه پشت تيم خودشان باشند و به تيم کمک کنند تا به روزهای خوب خودش برگردد. در حال حاضر به اعتقاد بنده مسائل روحی روانی و فشاری که از اين نظر روی تيم به وجود آمده تاثير زيادی دارد و به همين دليل هواداران می توانند تاثير ويژه ای در حرکت رو به جلوی تيم داشته باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016