شنبه 12 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قوچان‌نژاد: حضور در جام جهانی اتفاق مهمی برای من است

مهاجم ايرانی چارلتون می‌گويد حضور در جام جهانی برای او افتخار است و می خواهد بهترين عملکردش را با چارلتون قبل از جام جهانی نشان دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، رضا قوچان نژاد، مهاجم ايرانی که در تيم استاندارد ليژ زياد به او بازی نمی‌رسيد، تصميم گرفت به تيم چارلتون انگليس بپيوندد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



قوچان نژاد که قرارداد دو و نيم ساله با چارلتون امضا کرده است، در گفت‌وگو با سايت اين باشگاه درباره حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل گفت: حضور در جام جهانی برای ما بسيار مهم است. خوشحالم که تيم ما توانست به خوبی به جام جهانی راه پيدا کند. اميدوارم که بتوانم تابستان آينده همراه ايران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل حضور داشته باشم. حضور با ايران در جام جهانی برای من اتفاق بزرگی محسوب می‌شود و يک افتخار است. البته قبل از آن می‌خواهم تا جايی که ممکن است برای چارلتون بازی کنم و خودم را بتوانم در تيم جديدم وفق دهم.

قوچان نژاد در ادامه گفت: اميدوارم که شنبه (امروز) در ديدار حساس برابر ويگان به ميدان بروم و شروع خوبی در تيمم داشته باشم.

مهاجم ايرانی درباره انتظارات زياد هواداران اين تيم از خودش گفت: می‌دانم که تيم ما شرايط خوبی در جدول رده‌بندی ندارد و بايد بتوانيم در ادامه فصل امتيازات لازم را برای ماندن در ليگ جمع کنيم. می‌خواهم بهترين نمايشم را در ترکيب چارلتون نشان دهم.

مهاجم ايرانی استاندارد ليژ در پايان درباره تلفظ سخت فاميلی‌اش در انگليس، گفت: بله! خودم هم قبول دارم که تلفظ اسمم در انگليس سخت خواهد بود. به همين خاطر هواداران می‌توانند من را "رضا" صدا کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016