شنبه 12 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آمار ضعيف گلزنی تيم‌ها در هفته بيست و پنجم

خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: يکی از سوالاتی که در ليگ سيزدهم به دفعات از سوی کارشناسان مطرح شد اين بود که چرا تماشاگران از ديدارهای تيم‌های مورد علاقه‌شان استقبال نمی‌کنند و ورزشگاه‌ها خالی است. هفته بيست و پنجم ليگ برتر که اوج قدرت فنی و پختگی تيم‌ها بايد باشد، با آمار گل تاسف‌آور خود پاسخ قانع کننده‌ای به اين سوال داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار مهر، برهوت گلزنی در فوتبال ايران همچنان به قوت خودش بازی است و هفته بيست و پنجم رقابتهای ليگ برتر مصداق بارز اين مدعاست. در رقابتهای اين هفته هشت بازی برگزار شد که فقط در سه بازی گل رد و بدل شد. پرسپوليس با دو گل از سد سپاهان گذشت، ملوان دو بر صفر مقابل نفت به برتری رسيد و مس کرمان و استقلال با نتيجه يک بر يک مساوی کردند.

در حالی که رقابتهای ليگ برتر به هفته های پايانی خود نزديک می‎شود و تيم‎های مدعی به پيروزی و کسب امتياز نياز دارند و از سويی تيم‎های پايين جدولی بايد تلاش کنند تا سقوط نکنند، با اين اوصاف گلی از خط دروازه‎ها عبور نمی‌کند.

بر پايه اين گزارش، آمار گلزنی رقابتهای اين هفته به ميانگين عدد يک هم نرسيد و ۰/۷۵ شد که برای فوتبال ايران که نماينده آسيا در رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل هم هست، آماری فاجعه بار به حساب می‌آيد. در چنين شرايطی هواداران، بسيار هوشمندانه خانه نشينی را به حضور در ورزشگاه‎ها که معمولا هم امکانات رفاهی مناسبی ندارند، ترجيح داده‎اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016