سه شنبه 15 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

راهيابی تراکتورسازی به ديدار نهايی جام حذفی


تراکتورسازی با شکست فولاد خوزستان راهی ديدار نهايی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ايران شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، سعيد دقيقی با تک گل دقيقه ۷۶ خود تراکتورسازی را برابر حريف خوزستانی‌اش به پيروزی رساند تا سرخ‌پوشان تبريزی ۲۵ بهمن در ديدار نهايی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ايران يادواره حماسه آزادسازی خرمشهر برابر يکی از دو تيم استقلال تهران يا مس کرمان حاضر شوند.

تراکتورسازی در دور يک چهارم نهايی راه آهن سورينت را با نتيجه ۲ بر صفر از پيش رو برداشته و به نيمه نهايی رسيده بود. فولاد خوزستان هم با شکست پرسپوليس در ضربه‌های پنالتی توانست خود را در جمع چهار تيم پايانی اين رقابت‌ها حاضر ببيند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ديگر ديدار مرحله نيمه‌نهايی را تا دقايقی ديگر تيم‌های استقلال تهران و مس کرمان در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند.

***

حاشيه‌ نگاری ديدار تراکتورسازی - فولاد

ميلاد فخر‌الدينی که با هواداران تراکتورسازی با مشکل مواجه شده بود در بازی امروز با آن‌ها آشتی کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، ميلاد فخر‌الدينی در بازی قبلی تراکتورسازان با داماش گيلان با هواداران اين تيم اختلاف پيدا کرده بود و هواداران تراکتورسازی خواهان اخراج وی از اين تيم بودند ولی تونی اوليويرا از هواداران خواست که او را ببخشند و فخر‌الدينی در بازی امروز با فولاد خوزستان به سوی هواداران گل پرتاب کرد.

* پس از آن که تونی اوليويرا در مصاحبه‌های روزهای گذشته خود از هواداران خواسته بود تا به ورزشگاه بيايند، امروز در حالی که هوای تبريز بسيار سرد است حدود ۲۰ هزار از هواداران تراکتورسازی به استاديوم آمده‌اند و تيم خود را تشويق می‌کنند.

* تعداد زيادی از هواداران حاضر در استاديوم به همراه خود پتو آورده‌اند.

* به مناسبت ايام مبارک دهه فجر استاديوم يادگار امام (ره) برای اين مناسبت آماده‌سازی شده است.

* هواداران تراکتورسازی در اين بازی به شدت تونی اوليويرا را تشويق کردند. آن‌ها به زبان ترکی شعار می‌دادند "در خانه نمی‌مانيم و تراکتورسازی را تنها نمی‌گذاريم."

* در ابتدای اين ديدار برف در حال باريدن بود ولی در ادامه بارش برف قطع شد. تونی اوليويرا در طول بازی در کنار زمين حضور داشت و به عملکرد بازيکنان تيمش عکس‌العمل‌ نشان می‌داد و با عکس‌العمل‌های وی هواداران تراکتورسازی، او را تشويق می‌کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016