سه شنبه 15 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اقدام هماهنگ بازيکنان بعد از اعتصاب

بازيکنان پرسپوليس در اقدامی هماهنگ پس از اعتصاب دوم خود، پاسخگوی رسانه‌ها نيستند تا عمق مشکلات اين تيم در هفته‌های پايانی ليگ برتر مشخص شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس در حالی امروز برای دومين بار در طول فصل جاری اعتصاب کرده و تمرين نکرده‌اند که همه آن‌ها در اقدامی هماهنگ، حاضر به گفت‌وگو در اين رابطه نيستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



بازيکنان پرسپوليس که به دليل مبهم بودن آينده مالی‌شان در اين تيم از جمله دريافت نکردن بخش زيادی از قراردادهايشان و مشخص نشدن تکليف ماشين‌هايی که بدون سند به آن‌ها داده شده، اعتصاب کرده‌اند، قصد دارند تا زمانی که تکليف‌شان به طور نهايی مشخص نشده، تمرين نکنند.

در همين زمينه خبرنگار ايسنا با تک تک بازيکنان پرسپوليس تماس گرفت تا وضعيت آن‌ها را جويا شود اما تنها دو بازيکن که امروز هم با اجازه دايی در تمرين حاضر نشده بودند پاسخگو بودند.

قاسم دهنوی در گفت‌وگو با ايسنا با اشاره به اينکه امروز تب شديدی داشته و با اجازه سرمربی تيم به تمرين نرفته درباره اعتصاب مجدد بازيکنان گفت: ديروز همه بازيکنان بدون مشکل تمرين کردند و ما قراری برای اعتصاب نداشتيم. به هر حال مشکلات مالی زياد است و بايد با بازيکنان صحبت کنم و ببينم که تصميم آن‌ها برای فردا چيست.

همچنين رضا حقيقی در همين زمينه به خبرنگار ايسنا گفت: من به دليل سرماخوردگی امروز در تمرين نبودم و هنوز خبر ندارم که چه اتفاقاتی افتاده است. بايد با بازيکنان صحبت کنم و ببينم که چه برنامه‌ای دارند. من هم مثل ساير بازيکنان از اين مشکلات رنج می‌برم و دوست دارم که شرايط تيم‌مان هرچه زودتر بهتر شود تا بتوانيم در ادامه ليگ بدون هيچ دغدغه‌ای و با آرامش خاطر به ميدان برويم و ان‌شاءالله با کسب نتايج خوب، هواداران را خوشحال کنيم.

به گزارش ايسنا، بازيکنان پرسپوليس در حالی برای دومين بار دست به اعتصاب زدند که وضعيت قراردادهايشان پس از رفتن رويانيان از باشگاه به مراتب پيچيده‌تر شده و در اين ميان مديريت جديد باشگاه هم نتوانسته هنوز چاره‌ای برای اين مسئله بينديشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016