سه شنبه 15 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پروين، پس از اعتصاب بازيکنان پرسپوليس: شرايط باشگاه ناجور است

علی پروين می‌گويد در تلاش است که مشکلات باشگاه پرسپوليس را حل کند.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره اعتصاب بازيکنان پرسپوليس که برای دومين بار در هفته‌های گذشته رخ داده اظهار کرد: مسئله خاصی نبود. قرار بود ما بابت قولی که به بازيکنان داده بوديم، به آن‌ها پاداش بدهيم و امروز هم به دليل بارش برف سنگين و شرايط زمين تمرين نکردند اما ما تمام تلاش خود را می‌کنيم که ان‌شاءالله اين مسئله به زودی حل شود و بازيکنان مشکلی نداشته باشند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او ادامه داد: من پاداش را به زودی فراهم می‌کنم و به خود دايی می‌دهم تا بين بازيکنان پخش کند. البته بازيکنان هم حق دارند. بازی‌ها دارد تمام می‌شود اما اين بازيکنان هنوز پول خودشان را به طور کامل نگرفته‌اند. من از روز اولی که آمدم گفتم اگر نتوانم پول تهيه کنم می‌روم. اين مسئله را به خود دايی هم گفتم که در حال حاضر مسئله مهم آوردن پول به باشگاه است و اگر من نتوانستم، می‌روم تا افرادی که توان اين کار را دارند بيايند.

پروين در پاسخ به اين سوال که چه برنامه‌ای برای حل مشکلات مالی باشگاه پرسپوليس دارد، گفت: شرايط واقعا ناجور است. خيلی از افراد مثل هدايتی هستند که آماده‌اند به پرسپوليس کمک کنند اما الان آخر فصل است و واقعا مشکلات زيادی داريم. من از روزی که به باشگاه آمدم اصلا وقت نداشتم. شب و نصفه شب طلبکار می‌آيد و از ما پول می‌خواهد. اميدمان به خداست و ان‌شاءالله اين مسائل هم درست می‌شود و می‌توانيم حداقل سهميه آسيا را بگيريم. اين تيم پتانسيل قهرمانی دارد و نبايد اسير اين مشکلات شود.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره مسئله‌ای که برای ماشين‌های بازيکنان پيش آمده بود، هم گفت: قول‌هايی به اين بازيکنان داده شده که هنوز به آن‌ها عمل نشده است و بازيکنان برای ماشين‌شان به مشکل خورده‌اند. به کمک رويانيان در حال رفع اين مشکلات هستيم اما واقعا شرايط سخت است. در زمان ما با ۵۰۰ هزار تومان و يک ميليون تومان می‌شد قهرمان شد اما الان وضعيت خيلی فرق دارد.

او در پاسخ به اين سوال که گفته می‌شود بدهی فعلی باشگاه پرسپوليس نزديک به ۶۰ ميليارد تومان است گفت: من مبلغ دقيق را نمی‌دانم. آقای عاشوری حسابرس باشگاه، يک نامه تهيه کرده و به او گفته‌ايم که آن را به وزارت ورزش، فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ بدهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016