چهارشنبه 23 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گزارش فدراسيون جهانی واليبال از پايان کار ولاسکو در ايران

قانون ـ سايت فدراسيون جهانی واليبال در يادداشتی به کناره‌گيری ولاسکو از تيم ملی واليبال ايران اشاره کرد و نوشت: ولاسکو ، تيم ملی واليبال ايران کناره‌گيری کرد تا هدايت واليباليست‌های آرژانتين ، تيم زادگاهش را در دست بگيرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ولاسکو در سال ۲۰۱۱ هدايت تيم ملی واليبال ايران را در دست گرفت، اما بعد از اين که از فدراسيون واليبال آرژانتين و کريستينا فرناندز، رئيس جمهور اين کشور برای همکاری با تيم ملی واليبال آرژانتين دعوت شد، به درخواست هموطنانش پاسخ مثبت داد.

محمدرضا داورزنی، رئيس فدراسيون واليبال ايران در اين باره می‌گويد: خوليو ولاسکو سطح واليبال ايران را در مدت زمان کوتاهی بهبود بخشيد و ما با درخواست او برای قبول هدايت تيم ملی آرژانتين خيلی دوستانه موافقت کرديم. تمايل داريم همچنان همکاری خود را با ولاسکو به عنوان مشاور و دستيار ادامه دهيم.

ايران با هدايت خوليو ولاسکو فصل گذشته در ليگ جهانی عملکرد خوبی داشت. ولاسکو درباره عملکرد ايران در ليگ جهانی می‌گويد: نشان داديم که در ميان برترين‌های جهان قرار داريم.

ايران در آن مسابقات از ۱۰ بازی خود موفق شد به پنج پيروزی دست پيدا کند و توانست خودش را با شکست تيم‌هايی مثل ايتاليا، کوبا ، صربستان و آلمان به عنوان "شگفتی ساز" معرفی کند و به رده دوازده رده بندی فدراسيون جهانی واليبال صعود کند.

خوليو ولاسکو همچنين دستاورد مهمی داشت و آن هم قهرمانی با ايران در سال ۲۰۱۱ در مسابقات قهرمانی آسيا بود. بازی‌هايی که در خود ايران برگزار شد و باعث شد ايران سهميه حضور در رقابت‌های جهانی را به دست بياورد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016