چهارشنبه 7 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرمربی الشباب: جز بازی هوایی، استقلال برنامه‌ای نداشت

عمار سویه می‌گوید استقلالی‌ها موقعیت‌های زیادی نداشته و آنها جز بازی در هوا برنامه‌ای نداشتند.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، سرمربی الشباب عربستان پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر استقلال در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، درباره این دیدار گفت: امروز بازی سختی داشتیم. هر دو تیم با تجربه بودند. ما در عربستان در لیگ باخته بودیم اما بازیکنانمان خیلی خوب عکس العمل داشتند چون با سازماندهی خوبی که داشتیم اجازه ندادیم استقلالی‌ها موقعیت‌های زیادی داشته باشند. اما این را می‌توانم بگویم که استقلال بیشتر به بازی هوایی رو آورده بود و جز این برنامه‌ای نداشت.

او در پاسخ به سوالی درباره پنالتی گرفته نشده برای استقلال در این دیدار و وضعیت داور اظهار کرد: از آنجایی که من از صحنه دور بودم نمی‌توانم چیزی بگویم و کار داور را هم ارزیابی نمی‌کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او در پاسخ به سوالی درباره پنالتی گرفته نشده برای استقلال در این دیدار و وضعیت داور اظهار کرد: از آنجایی که من از صحنه دور بودم نمی‌توانم چیزی بگویم و کار داور را هم ارزیابی نمی‌کنم.

سرمربی الشباب در پاسخ به انتقادی مبنی بر اینکه چرا می‌گوید استقلالی‌ها موقعیتی نداشته‌اند این درحالی است که استقلال در نیمه نخست هم به گل رسید و تیم عربستانی تنها برای یک امتیاز به این میدان آمده بود و با خوش شانسی سه امتیاز را گرفت، عنوان کرد: این تصمیم داور بود که گل را نپذیرفت و مجبوریم که به تصمیم داور احترام بگذاریم. استقلال در بیرون از خانه می‌تواند بهتر نتیجه بگیرد و این را تجربه ثابت کرده است. به نظر من موقعیت‌های گل ما واضح‌تر و بهتر از ما بود.

او در پاسخ به سوالی درباره میزان تاثیر سن بازیکنان استقلال در شکست آنها بیان کرد: استقلال تیم بزرگی است و آنها در تعویض بازی از دفاع به جمله بسیار خطرناک هستند اما فاکتور سن در این مسئله موثر است و این را امروز دیدیم. دفاع کردن جلوی تیم بزرگی مثل استقلال برای من سخت بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016