سه شنبه 6 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قلعه‌نويی پس از شکست برابر الشباب: عدالت فوتبال رعايت نشد

مهر ـ سرمربی تيم فوتبال استقلال پس از رقم خوردن اولين شکست تيمش در فصل جديد رقابت‌های ليگ قهرمانان آسيا با انتقاد از عملکرد داور چينی ديدار برابر الشباب عربستان گفت: اين ضعيف‌ترين داوری بود که من در عمرم ديدم. بازيکنان استقلال عملکرد خوبی داشتند اما نتوانستند از موقعيت‌هايی که به دست آوردند برای رسيدن به گل استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، امير قلعه‌نويی پس از شکست تيم فوتبال استقلال تهران برابر الشباب عربستان در ليگ قهرمانان آسيا در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی ضمن بيان اين مطلب اظهار کرد: بايد قدر داوران ايرانی را بدانيم. اين ضعيف‌ترين داوری‌ بود که در طول عمرم ديدم. داور دو خطای مشکوک که البته يکی از آنها صددرصد پنالتی بود برای ما نگرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: تيم ما برابر الشباب خوب بازی کرد ولی عدالت فوتبال رعايت نشد. ما چه در حمله و چه در خط دفاع به جز يکی، دو مورد خوب بوديم ولی بازيکنان يک مقدار کم دقت کار کردند. حالا اميدواريم فدراسيون فوتبال فيلم داوری اين بازی را به کنفدراسيون فوتبال آسيا ارسال کند تا اين بازی بازبينی شود چون روی بازيکن ما صددرصد پنالتی شد.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: به بازيکنان استقلال خسته نباشيد می‌گويم. آنها تلاششان را انجام دادند و منطقی بازی کردند. امروز موقعيت‌هايمان به گل تبديل نشد.

قلعه نويی درباره تاثير جدايی بازيکنان استقلال از اين تيم در نتيجه اين مسابقه، گفت: ما بايد درباره موجودی خودمان صحبت کنيم. امروز تيم ما بد بازی نکرد. نه اينکه رفتن بازيکنان از استقلال موثر نباشد ولی اينطوری هم نبود که تماشاگران به بازيکنان کم لطفی کنند. بازيکنان استقلال غيرت دارند که با اين شرايط کار می‌کنند.

وی ادامه داد: بازيکنان ما پول زيادی نگرفته‌اند. بازيکنانی مثل حنيف عمران زاده که اتفاقا بعد از بازی حسابی به او در رختکن تَشَر زدم. با اين حال بازيکنان ما بی غيرت نيستند. ما شرمنده تماشاگران شديم ولی واقعيت اين است که بازيکنان ما غيرت دارند و تا جايی که جان داشتند در اين مسابقه دويدند. شايد اگر فرصت‌های ما گل می‌شد اين سئوالات ديگر عنوان نمی‌شد.

سرمربی استقلال با رد مشکل بدنی بازيکنان استقلال، تاکيد کرد: اگر مشکل بدنی داشتيم بازيکنان تا آخر مسابقه اينقدر خوب نمی‌دويدند. ما يک مقدار کم شانس بوديم و تصميم داور هم در نتيجه موثر بود. تعجب می‌کنم از داوری که در اين سطح سوت می‌زند چنين اشتباهی بکند.

قلعه‌نويی در پايان درباره پيش بينی‌اش از آينده استقلال در ليگ قهرمانان، گفت: با بازگشت خسرو حيدری و هاشم بيگ زاده و هماهنگی مبعلی با ساير بازيکنان وضعيت ما بهتر می‌شود. من به آينده خوشبينم، هم در ليگ برتر و هم در آسيا.

تيم فوتبال استقلال تهران امروز سه شنبه در اولين مسابقه خود در ليگ قهرمانان آسيا در ورزشگاه آزادی برابر تيم الشباب با نتيجه يک بر صفر شکست خورد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016