سه شنبه 6 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرمربی الشباب پس از پيروزی بر استقلال: حريف ايرانی موقعيت زيادی نداشت

مهر ـ سرمربی تيم فوتبال الشباب عربستان گفت: تيم استقلال در بازی برابر ما نتوانست موقعيت زيادی خلق کند و عملکرد بازيکنان من در مجموع بهتر بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار مهر، عمار السويح پس از پيروزی تيم فوتبال الشباب عربستان برابر استقلال در نشست خبری در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی اظهار کرد: امروز بازی سختی داشتيم. ما در ليگ عربستان باخته بوديم ولی امروز توانستيم خوب واکنش نشان بدهيم و به پيروز برسيم. بازيکنان ما سازماندهی تيمی را حفظ کردند. استقلال نتوانست موقعيت زيادی خلق کند. تيم ما در مجموع بهتر بود. استقلال در اکثر دقايق مسابقه به بازی هوايی روی آورد و در اين بخش موفق بود.

وی درباره خطای مشکوک به پنالتی که روی بازيکن استقلال رخ داد، گفت: من از صحنه دور بودم و نمی‌توانم درباره آن نظر بدهم. من نمی توانم در کار داور دخالت کنم.

خبرنگاری به سرمربی الشباب گفت که استقلال در اين مسابقه فرصت زيادی داشت و حتی موفق شد به گل هم برسد که آفسايد اعلام شد. السويح در اين خصوص هم تاکيد کرد: اين تصميم داور بود که گل را قبول نکرد. مهم اين است که به تصميم داور احترام بگذاريم. استقلال به خاطر بازيکنان با تجربه در مسابقات خارج از خانه بهتر نتيجه می‌گيرد. ما يک بازی ديگر هم در رياض داريم. استقلال امروز موقعيت ايجاد کرد ولی فرصت‌های ما بهتر و واضح‌تر بود.

السويح در پاسخ به سئوال ديگری مبنی بر تاثير بالا بودن سن بازيکنان استقلال در روند مسابقه، اظهار کرد: فکر می کنم استقلال تيم بزرگی است. استقلال در تغيير بازی از حمله به دفاع و دفاع به حمله خطرناک است. فاکتور سن هم در اين بازی موثر بود و شما ديديد اين نوع بازی که استقلال انجام داد کار را برای ما يک مقدار سخت کرده‌ بود.

تيم فوتبال استقلال تهران امروز سه شنبه در اولين مسابقه خود در ليگ قهرمانان آسيا در ورزشگاه آزادی برابر تيم الشباب با نتيجه يک بر صفر شکست خورد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016