سه شنبه 6 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حريف استقلال در يک نگاه؛ هشت ملی پوش در تيم فوتبال الشباب عربستان

گناوه - ايرنا - تيم الشباب عربستان که در آغاز ليگ قهرمانان آسيا امشب به مصاف استقلال ايران خواهد رفت از هفت بازيکن ملی پوش عربستانی و يک بازيکن تيم ملی کلمبيا برخوردار است.

به گزارش ايرنا از تارنمای الکوره، در اين تيم که در فصل جاری شرايط بهتری نسبت به تيم های الاهلی والاتحاد در ليگ عربستان سعودی برخوردار است، چهار بازيکن خارجی نيز وجود دارد که سه تن از آنها در خط ميانی بازی می کنند و بر همين اساس خط هافبک اين تيم از استحکام خوبی برخوردار است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين تيم علاوه بر محمد عويس و وليد عبدالله علی که دو دروازه بان ذخيره تيم ملی عربستان هستند، از هفت بازيکن عضو تيم ملی فوتبال اين کشور که غالبا فيکس هستند، به نام های حسن معاذ فلاته وصالح القميزی در خط دفاع، عبدالمالک خيبری و احمد عطيف در خط ميانه و عيسی محيانی، نايف هزازی و وسام وهيب در خط حمله برخوردارد.

اما بی شک قدرت تيم الشباب در خط ميانی آن نهفته است، جايی که ماکنيلی تورس Macnelly Torres ملی پوش کلمبيايی، رافائل فرانشسکو رافينها «Rafinha» و فرناندو مينگازو «Fernando Menegazzo» هر دو از برزيل حضور دارند. البته کواک تای کره ای نيز از بازيکنان بارز خط دفاعی اين تيم بود که به دليل مصدوميت مدتهاست که از ميادين فوتبال دور مانده است.

عمار سويه اهل تونس سرمربی اين تيم است که از ابتدای فصل جاری مسووليت هدايت الشباب را بر عهده گرفته و اين تيم پس از النصر والهلال در رده سوم ليگ باشگاه های عربستان قرار دارد.

الشباب پس ازالهلال والنصر سومين تيم رياض پايتخت عربستان سعودی است که از هوداران کمتری نسبت به اين دو تيم برخوردار است و بازی های رسمی اين تيم قرار است در فصل جاری در ورزشگاه ˈالشرايعˈ رياض برگزار شود.

تيم الشباب امشب و در نخستين ديدار از ليگ قهرمانان آسيا در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف استقلال ايران خواهد رفت. تيم های الريان قطر و الجزيره امارات نيز ديگر تيم های اين گروه هستند که همزمان در ابوطبی به مصاف هم خواهند رفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016