سه شنبه 6 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استقلال اولين بازی را به عربستانی‌ها باخت

تيم فوتبال استقلال که به عنوان اولين نماينده ايران در دوازدهمين دوره رقابت‌های ليگ قهرمانان آسيا به مصاف نماينده عربستان رفته بود، نخستين بازی خانگی خود را واگذار کرد تا شاگردان امير قلعه‌نويی شروع تلخی در اين دوره از مسابقات داشته باشند. اين شکست خانگی در حالی رقم خورد که تماشاگران نسبت به بازی‌های ليگ استقبال بهتری از بازی استقلال کرده بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، تيم‌های فوتبال استقلال و الشباب عربستان از ساعت ۱۹:۳۰ امروز سه شنبه در چارچوب هفته نخست رقابتهای ليگ قهرمانان فوتبال آسيا در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف يکديگر رفتند که در پايان اين بازی با برتری يک بر صفر الشباب خاتمه يافت. تک گل اين ديدار را عماد در دقيقه ۵۸ به ثمر رساند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


استقلال اگرچه بازی را رو به جلو قرار داد و اشتهای بيشتری نسبت به حريف برای گلزنی داشت ولی اين عماد مهاجم تيم الشباب بود که در دقيقه ۹ با فرار از عمق دفاع استقلال نخستن خطر را ايجاد کرد که البته ضربه او را رحمتی دفع کرد تا اين حمله بی اثر بماند.

استقلال در دقيقه ۱۸ بهترين فرصت را برای گلزنی از دست داد. ضربه کاشته مبعلی در دهانه دروازه به عمران‌زاده رسيد که او نتوانست به توپ ضربه بزند و دروازه را باز کند. يک دقيقه بعد بازيکن الشباب از راه دور شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که رحمتی اين توپ را دفع کرد.

بعد از اين حملات بازی بيشتر در ميانه ميدان جريان داشت و کمتر شاهد خطرات روی دروازه‌ها بوديم. استقلال در دقيقه ۳۷ روی ضربه کاشته مبعلی و ضربه سر عمران زاده دروازه حريف را باز کرد ولی داور چينی آفسايد مدافع پيش تاخته آبی‌ها را اعلام کرد. در نهايت اين نيمه با تساوی بدون گل خاتمه يافت و بدون اينکه توپی از خط دروازه‌ها عبور کند بازيکنان به رختکن رفتند.

با شروع نيمه دوم بازی دو تيم همچنان نزديک پی گرفته شد. الشباب در همان دقايق ابتدايی اين نيمه با يک شوت راه دور سعی کرد استقلال را غافلگير کند که ضربه بازيکن اين تيم به بالای دروازه رفت. در دقيقه ۵۷ سانتر آرش برهانی از راست و ضربه سر قاضی نفس ها را در سينه حبس کرد ولی ضربه خطرناک وی از کنار دروازه الشباب به بيرون رفت.

الشباب در دقيقه ۵۸ به راحتی دروازه استقلال را باز کرد. سانتر عرضی مهاجم اين تيم از گوشه چپ محوطه جريمه را عماد در حالی که از سوی نوری يارگيری نمی شد درون دروازه استقلال قرار داد. قلعه نويی در دقيقه ۶۱ در کمال ناباوری مبعلی را بيرون کشيد و خسرو حيدری را به زمين فرستاد اين در حالی بود که تمامی حملات استقلال روی پاس های مبعلی خلق شده بود.

استقلال بعد از اين گل هم به خود نيامد و اين الشباب بود که در دقيقه ۶۷ روی يک ضد حمله تا آستانه گل دوم هم پيش رفت که ضربه فرناندو به بالای دروازه رحمتی رفت. استقلال پس از مدت‌ها در دقيقه ۷۴ توسط برهانی صاحب موقعيت شد که اين بازيکن در حالتی نامتعادل توپ را به همان نقطه ای زد که دروازه بان حريف حضور داشت.

در دقيقه ۸۰ مدافع حريف در داخل محوطه جريمه الشباب قاضی را بدون توپ زد وی داور چنين يک ضربه پنالتی مسلم را برای استقلال نگرفت. در دقيقه ۸۵ حرکت عرضی نظری و شوت زمينی اين بازيکن ميليمتری به بيرون رفت تا دروازه وليد عبدالله همچنان بسته بماند. شاگردان قلعه نويی در دقايق پايانی هم کاری از پيش نبردند و نتيجه را در نهايت به حريف عربستانی خود واگذار کرد.

استقلال که در هفته های اخير نتايج خوبی در ليگ برتر نگرفته بود بعد از ناکامی در جام حذفی و از دست دادن صدر جدول ليگ برتر اين بار در آسيا هم شروع خوبی نداشت و با ناکامی رقابتهای فصل ۲۰۱۴ را در گروه A آغاز کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016