یکشنبه 11 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نوروزی، پزشک استقلال: تيموريان سه تا چهار هفته ديگر بر می‌گردد

پزشک استقلال در خصوص وضعيت مصدوميت آندرانيک تيموريان اعلام کرد: بنا به نظر جراح ايشان تيموريان می‌تواند بعد از جراحی، سه تا چهار هفته ديگر به ميدان باز‌گردد.

به‌گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سايت رسمی باشگاه استقلال، دکتر امين نوروزی در خصوص وضعيت مصدوميت آندرانيک تيموريان اعلام کرد با توجه به اينکه آندرانيک تيموريان نه ماه قبل تحت عمل جراحی سنگين از ناحيه دست قرار گرفته و متاسفانه در همان ناحيه در محل يکی از پيچ‌های جراحی دچار ترک‌خوردگی بسيار کوچک شده بود، با توجه به اينکه تيموريان درد شديدی داشت، نظر جراح ايشان نياز به ترميم اين قسمت بود و آندرانيک تيموريان امروز مورد عمل جراحی قرار گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


معاون پزشکی ورزشی استقلال در ادامه گفت:‌ بنا به نظر جراح ايشان تيموريان می‌تواند بعد از جراحی که سه تا چهار هفته است به دوره فعاليت خود برگردد.

نوروزی در ادامه در خصوص وضعيت بيگ‌زاده گفت: قرار است فردا ساعت ۱۳:۳۰ از وی ام‌آر‌آی بگيريم اگر صدمه‌ديدگی ايشان که عضله‌ای در ناحيه نزديک به لگن می‌باشد ترميم شده باشد اين بازيکن دويدن خود را آغاز خواهد کرد.

وی در خصوص وضعيت ايمان مبعلی گفت: خدا را شکر وضعيت اين بازيکن خيلی بهتر شده و از چند روز آينده در تمرينات استقلال شرکت می‌کند.

نوروزی در پايان در ارتباط با وضعيت خسرو حيدری گفت: خسرو شرايط خوبی دارد و در کنار تيم‌ملی است و طی صحبتی که با او داشتم از شرايط خوب خود خبر داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016