یکشنبه 11 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کشتی فرنگی جايزه بزرگ فيلا در مجارستان: سوريان، اخلاقی و قادريان فيناليست شدند

تهران - ايرنا - «حميد سوريان»، «حبيب الله اخلاقی» و «يوسف قادريان» به مرحله نهايی مسابقه های بين المللی کشتی فرنگی جايزه بزرگ ˈفيلاˈ در مجارستان راه يافتند.

به گزارش ايرنا از فدراسيون کشتی، در دومين روز اين رقابت ها که در شهر ˈسمباتهیˈ مجارستان برگزار می شود، امروز (يکشنبه) در وزن ۵۹ کيلوگرم، حميد سوريان قهرمان بازی های المپيک ۲۰۱۲ لندن، به رغم سرماخوردگی شديد در اولين ميدان حضور خود در يک مسابقه پس از المپيک با چهار پيروزی مقابل حريفانی از جمله از کشورهای گرجستان و ژاپن به ديدار فينال راه يافت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در وزن ۸۰ کيلوگرم، حبيب الله اخلاقی با سه پيروزی بر حريفانی همچون پيتر باسکی قهرمان جام بين المللی يادگار امام (ره) از مجارستان به ديدار فينال راه يافت.

يوسف قادريان نماينده ديگر کشورمان در اين وزن نيز با کسب سه پيروزی به ديدار نهايی اين وزن راه يافت تا فينال کاملا ايرانی در اين وزن برگزار شود.

فرشاد عليزاده سومين نماينده کشورمان در وزن ۸۰ کيلوگرم که در اين رقابت ها در يک وزن بالاتر برای تيم کشورمان به ميدان رفته بود، در نخستين کشتی خود با شکست مقابل کشتی گير ژاپنی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۷۱ کيلوگرم، محمد کريمی به گروه شانس مجدد راه يافت و وحيد بابايی جعفری در همين وزن از دور رقابت ها کنار رفت.

تيم منتخب کشتی فرنگی ايران روز شنبه در نخستين روز اين مسابقه ها که در شهر ˈسمباتهیˈ مجارستان برگزار می شود، توسط طالب نعمت پور در وزن ۸۵ کيلوگرم به مدال طلا دست يافت، سعيد عبد ولی و بشير باباجان زاده در وزن های ۷۵ و ۱۳۰ صاحب مدال نقره و اميد نوروزی در وزن ۶۶ کيلوگرم صاحب مدال برنز شدند.

اين مسابقه ها امشب (يکشنبه) به پايان می رسد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016