دوشنبه 12 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اسامی برخی چهره‌های سرشناس در ميان متهمان پرونده "فساد در فوتبال"

سخنگوی کميسيون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت که برخی چهره‌های سرشناس به عنوان مطلع و برخی نيز به عنوان متهم در پرونده «فساد در فوتبال» نامشان وجود دارد.

مصطفی افضلی‌فرد نماينده مردم اردبيل در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کميسيون اصل ۹۰ خانه ملت در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره آخرين وضعيت پرونده فساد در فوتبال، گفت: اگر به مدارک جديدی در اين زمينه دست پيدا کنيم که همينگونه نيز بوده، گزارشی تحت عنوان بخش اول را تا پايان سال نهايی خواهيم کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در پاسخ به سوالی درباره وجود اسناد رشوه در برخی رشته‌های ديگر ورزشی، گفت: مباحث مرتبط با رشته‌های ديگر را پس از نهايی شدن گزارش رشوه در فوتبال بررسی می کنيم.

سخنگوی کميسيون اصل ۹۰ مجلس در پاسخ به اين سوال که آيا در بررسی اين پرونده به اسامی سرشناس و بزرگ نيز برخورد کرده‌ايد، اظهار داشت: کسانی که اقدامات اين چنينی انجام داده و تبانی می‌کنند به هر حال با يک جا مرتبط هستند.

افضلی‌فرد با بيان اينکه اغلب چهره‌های سرشناس به عنوان مطلع در کميسيون اصل ۹۰ حضور يافتند، گفت: کميسيون در راستای بررسی پرونده طی فراخوانی از چهره‌های سرشناس برای حضور در کميسيون دعوت کرد اما پس از بررسی‌ها دريافتيم که برخی اتهامات متوجه برخی چهره‌های سرشناس است؛ برخی چهره‌های سرشناس به عنوان مطلع و برخی نيز به عنوان متهم در اين پرونده هستند.

وی با بيان اينکه پرونده را به قوه قضاييه تحويل خواهيم داد، تصريح کرد: احراز تخلف و سپس ارجاع آن به دستگاه قضا وظيفه ذاتی کميسيون اصل ۹۰ است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016