یکشنبه 11 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کی‌روش: مقابل کويت به جوانان فرصت خواهم داد

تهران - ايرنا - سرمربی تيم ملی فوتبال ايران،گفت:در ديدار روز دوشنبه مقابل کويت به جوانان فرصت بازی خواهم داد.

به گزارش ايرنا، کارلوس کی روش روز يکشنبه در نشست خبری پيش از ديدار تيم ملی ايران با کويت، گفت: همانگونه که مطلع هستيد برنامه فشرده ای برای بازی با تيم ملی کويت در نظر گرفته ايم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد:از مسئولان فدراسيون کويت و کادرفنی اين تيم تشکر می کنم که برنامه ما را پذيرفتند.دربازی فردا فرصت را به گروهی ازبازيکنان جوان خواهيم داد تا به ميدان بروند البته تعدادی بازيکن با تجربه نيز در ميدان خواهند بود.

سرمربی تيم ملی فوتبال ايران، گفت:اين بازی فرصت خوبی خواهد بود تا بازيکنان جوان برای تيم ملی به ميدان بروند و فرصت بازی بين المللی به آنها داده شود.

کی روش در خصوص اينکه آيا هدفش صعود تيم ملی به دور دوم جام جهانی است، خاطرنشان کرد: اين نشست مربوط به بازی با کويت در جام ملت های آسيا است و ما صعود مان به مرحله نهايی جام ملت ها راقطعی کرده کرده يم.

وی تصريح کرد: مهم ترين مطلبی که بايد اشاره کنم خوشامد گويی به بازيکنان جوانی است که فردا فرصت بازی پيدا می کنند و می توانند آينده تيم ملی باشند.

وی اظهار داشت: ما مرحله آماده سازی خود برای جام جهانی را از بازی روز چهارشنبه با گينه آغاز می کنيم و مطمئن باشيد در زمان مناسب به آماده سازی کامل تيم ملی هم فکر می کنيم.

کی روش خاطرنشان کرد: توافقات لازم را انجام داده ايم و صحبت های ما نهايی شده است و قرارداد چهاربازی دوستانه نهايی شده است. فرآيند بسيار سختی را پشت سر گذاشتيم اما در حال حاضر بازی های مقابل بلاروس، انگولا، مونته نگرو و ترينداد و توباگو کاملا قطعی شده است.

وی در خصوص استفاده از جوانان و اينکه آيا برای دعوت از آنها تحت فشار بوده است، ادامه داد: تحت هيچ فشاری نبودم و همکاری ما با باشگاه ها بسيار خوب بوده است. فردا مقابل کويت يک بازی رسمی داريم که قرار است بازيکنان جوانی چون رضا حقيقی، کريم انصاری فرد و علی کريمی از سپاهان به ميدان بروند.

سرمربی تيم ملی فوتبال ايران، گفت: مهم ترين نکته اين مساله اين است که در های تيم ملی تا آخرين روزی که می توانيم اسامی خود را ارسال کنيم برروی همه باز است.

کی روش خاطرنشان کرد: روز گذشته متوجه شديم که دست آندرانيک تيموريان بعد از بازی الشباب مجددا دچار مشکل شده است و اين خبر بسيار بدی برای ما و استقلال است. ديروز اين فرصت بود که با قلعه نويی صحبت کنم تا او برای حضور در جام جهانی به بهترين شکل ممکن خود را آماده کند.

وی در رابطه با اينکه آيا لژيونر های اروپايی تيم ملی را در ديدار با کويت همراهی خواهند کرد، افزود: بازيکنان ل‍ژيونر ما دوشنبه به ايران خواهند رسيد و تنها در بازی با گينه تيم ملی را همراهی خواهند کرد.

سرمربی تيم ملی فوتبال ايران در پاسخ به خبرنگار کويتی، گفت: تيم ايران در هر شرايطی برای برد به ميدان می رود اما نمی توان وضعيت را پيش بينی کرد. به طور مثال يک دروازه بان هزار بازی ملی دارد اما دروازه بان ديگری هيچ بازی ملی نداشته و وقتی به جام جهانی می رويم و می خواهيم سه بازی انجام دهيم تنها ۲۳ بازی همراه ما هستند و اين فرصت خوبی است در بازی هايی چون کويت تجربه جوانان خود را بالاتر ببريم تا شايد برخی از آنها بتوانند در جام جهانی به کمک ما بيايند.

وی ادامه داد: هميشه ريسک در بازی دادن به جوان تر ها وجود دارد ولی همانطور که مقابل عمان ريسک کرديم و در آن بازی شکست خورديم و حاصل آن انتقال بازيکنانی چون رضا حقيقی به تيم های بزرگتر بود بازهم اين ريسک ها را خواهيم کرد. وظيفه ما اين است که بازيکنان خود را آماده حضور در ميدان کنيم و مطمئن باشيد جوانان ما شايستگی خود را نشان خواهند داد.

ديدار تيم های ملی فوتبال ايران و کويت ساعت ۱۷:۳۰ روز دوشنبه در چارچوب مسابقات انتخابی جام ملت های آسيا ۲۰۱۵ در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016