سه شنبه 6 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فولاد، الجيش را در خانه‌اش متوقف کرد

مهر ـ تيم فوتبال فولاد خوزستان در اولين مسابقه خود در ليگ قهرمانان آسيا در زمين الجيش قطر به نتيجه مساوی دست يافت تا با کسب يک امتياز ارزشمند، به ايران باز گردد.

به گزارش خبرنگار مهر، تيم فوتبال فولاد خوزستان امشب سه‌شنبه در اولين ديدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های ليگ قهرمانان آسيا در شهر دوحه به مصاف تيم الجيش رفت که اين بازی با نتيجه بدون گل به پايان رسيد. با اين تساوی شاگردان فرکی در گام نخست يک امتياز ارزشمند را در زمين قطری‌ها که از وجود ستارگانی همچون نيلمار برزيلی و اکوکو فرانسوی استفاده می‌کردند، بدست آورند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در ابتدای نيمه اول، قدرت تيم الجيش تا حدودی بر تيم فولاد برتری داشت ولی با گذشت زمان بازيکنان فولاد موفق شدند بر بازی مسلط شوند و حتی چندبار تا محوطه جريمه حريف پيش بروند. در مجموع دو تيم موقعيت چندان زيادی روی دروازه همديگر ايجاد نکردند تا کار در اين نيمه با نتيجه تساوی بدون گل به اتمام برسد.

نيمه دوم هم با حملات تيم الجيش و بازی منطقی و حساب شده تيم فولاد آغاز شد. البته در دقايق ابتدايی اين نيمه دو موقعيت ايستگاهی در اختيار تيم قطری قرار گرفت که عملکرد خوب خط دفاع و دروازه‌بان فولاد، مانع از ايجاد فرصت خطرناک روی دروازه اين تيم شد. در دقيقه ۶۰ اين بازی مهاجمان الجيش دو مرتبه تير دروازه تيم فولاد را به لرزه درآوردند اما در رسيدن به گل ناکام ماندند.

فولادی‌ها که در اين بازی بيشتر به حفظ توپ، کنترل تيم حريف و استفاده از ضد حملات دل بسته بودند، در دقايق ۶۳ و ۶۴ دو موقعيت گلزنی را به راحتی از دست دادند تا نتوانند از ميزبان قطری خود پيش بی‌افتد. در دقيقه ۶۹ هم کار ترکيبی فولادی‌ها جماعتی را در موقعيت خوبی قرار داد اما ضربه ضعيف اين بازيکن با فاصله بسياری از دروازه تيم الجيش راهی اوت شد.

در ۱۵ دقيقه پايانی بازی، الجيشی‌ها بيشتر حملات خود را از جناح چپ تدارک می‌ديدند اما عملکرد خوب مدافعان فولاد و تعداد کم بازيکنان قطری، اين حملات را بی‌خطر کرد. البته در دقيقه ۸۷ خطای مدافع الجيش روی بختيار رحمانی از چشم داور کره‌ای به دور ماند تا اين تيم شانس بزرگی را برای بازکردن دروازه ميزبان قطری از دست بدهد. در نهايت حملات دو تيم در دقايق پايانی مسابقه هم نتيجه‌ای در بر نداشت تا امتياز اين بازی بين دو تيم تقسيم شود.

در ديگر بازی گروه B تيم فوتبال الفتح عربستان در خانه برابر تيم بنيادکار ازبکستان تن به تساوی بدون گل داد تا در پايان ديدارهای اين گروه هر چهار تيم با کسب يک امتياز و بدون گل زده و گل خورده، مشترکا در رده نخست قرار بگيرند.

هفته نخست از مرحله گروهی دوازدهمين دوره رقابتهای فوتبال ليگ قهرمانان آسيا فردا چهارشنبه با برگزاری ديدارهای زير به پايان می‌رسد:

گروه C:
* تراکتورسازی ايران - الاتحاد عربستان، ساعت ۱۶، ورزشگاه يادگار امام (ره) شهر تبريز
* العين امارات - لخويا قطر، ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه بن زايد شهر العين

گروه D:
* السد قطر - سپاهان ايران، ساعت ۲۱، ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه
* الهلال عربستان - الاهلی امارات، ساعت ۲۲:۵۵، ورزشگاه ملک فهد شهر رياض

گروه G:
* جئونبوک هيوندای کره‌جنوبی - يوکوهاما اف‌مارينوس، ساعت ۱۳:۳۰، ورزشگاه جام جهانی شهر جئونجو
* گوانگژو اورگرانده چين - ملبورن ويکتوری استراليا، ساعت ۱۵:۳۰، ورزشگاه تاينه اسپورت شهر گوانگژو

گروه H:
* وسترن سيدنی استراليا - اولسان هيوندای کره‌جنوبی،، ساعت ۱۲، ورزشگاه پاراماتا شهر سيدنی
* کاوازاکی فرونتال ژاپن - گويژو ره‌نه چين، ساعت ۱۳:۳۰، ورزشگاه کاوازاکی تودوروکی شهر کاوازاکی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016