چهارشنبه 13 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بارسا از پس اتلتيکو بر نيامد، منچستر حريف بايرن نشد

• هر دو ديدار دور رفت مرحله يک چهارم نهايی ليگ قهرمانان اروپا با تساوی يک بر يک به پايان رسيد تا بارسا و منچستر در ديدار برگشت کار دشوارتری را داشته باشند.

ایلنا ـ هر دو ديدار دور رفت مرحله يک چهارم نهايی ليگ قهرمانان اروپا با تساوی يک بر يک به پايان رسيد تا بارسا و منچستر در ديدار برگشت کار دشوارتری را داشته باشند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، در ديدارهای رفت مرحله يک چهارم نهايی ليگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۱۵ در ورزشگاه نيوکمپ و اولدترافورد ۲ ديدار حساس برگزار شد که بارسلونا ميزبان اتلتيکو مادريد بود و منچستريونايتد نيز از بايرن مونيخ پذيرايی کرد که هر دو ديدار با تساوی يک بر يک به پايان رسيد.

در نيمه نخست اگرچه هر دو تيم موقعيت های نصفه و نيمه ای را بر روی دروازه يکديگر ايجاد کردند ولی هر دو دروازه بان شانس داشتند که دروازه های خود را بسته نگه دارند تا ۴۵ دقيقه نخست بدون رد و بدل شدن گل به پايان برسد.

اما در نيمه دوم بازی با برتری اتلتيکو شروع شد و در دقيقه ۵۶ زيباترين صحنه اين ديدار شکل گرفت. ديه گو که به جای کاستا به ميدان آمده بود، با شوتی زيبا و ديدنی از راه دور موفق شد دروازه پينتو را به زيبايی باز کند تا مادريدی های حاضر در نيوکمپ از شادی به هوا بلند شوند.

اما اين پايان کار نبود چراکه نيمار در دقيقه ۷۱ موفق شد اين گل را پاسخ دهد تا کار دو تيم به تساوی کشيده شود. اينيستا پاس زيبايی را برای نيمار برزيلی مهيا کرد که اين بازيکن فرصت طلب توپ را دور از دستان دروازه بان اتلتيکو به تور دروازه دوخت.

بارسا در ادامه بازی را در اختيار گرفته بود و نيمار، اينيستا و مسی اين فرصت را داشتند که دروازه حريف مادريدی را باز هم باز کنند که درخشش کورتوآ باعث شد دروازه اتلتيکو باز نشود.

در اين ديدار کوکه، گابی، آردا توران، خوان فران، ديه گو و سوسا از اتلتيکو و اينييستا و آلبا از بارسلونا از داور اين ديدار کارت زرد دريافت کردند.

مصدوميت جرارد پيکه در همان دقايق ابتدايی بازی و خروج اين بازيکن از زمين مسابقه از حوادث نيمه نخست بود. بارترا به جای پيکه در ترکيب بارسا قرار گرفت. همچنين ديه گو کاستا مهاجم مطرح اتلتيکو نيز به دليل مصدوميت در ميانه های نيمه از زمين مسابقه خارج شد.

در ديگر ديدار اين مرحله منچستر يونايتد و بايرن مونيخ نيز در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم رفتند که اين ديدار نيز در پايان با نتيجه به پايان رسيد. ابتدا در دقيقه ۵۸ نمانيا ويديچ برای منچستر گلزنی کرد ولی باستين شواين اشتايگر در دقيقه ۶۷ موفق شد گل تساوی بخش را به ثمر برساند.همچنين شوان اشتايگر در دقايق پايانی از زمين مسابقه اخراج شد تا بايرن اين هافبک طراح خود را در بازی برگشت در اختيار نداشته باشد.

ديدار برگشت اتلتيکو مادريد و بارسلونا و همچنين بايرن مونيخ و منچستر يونايتد چهارشنبه ۲۰ فروردين برگزار خواهد شد تا چره دو تيم مرحله نيمه نهايی مشخص شود.

امشب نيز دو ديدار ديگر مرحله يک چهارم نهايی برگزار می شود که از ساعت ۲۳:۱۵ رئال مادريد در سانتياگوبرنابئو ميزبان بروسيا دورتموند است و پاری سن ژرمن نيز ميزبان چلسی خواهد بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016