شنبه 23 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پايان ليگ قطر با گلزنی جباری و سقوط حريف استقلال

ليگ فوتبال ستارگان قطر در حالی با گلزنی مجتبی جباری برای تيم الاهلی به اتمام رسيد که تيم الريان يکی از حريفان استقلال در آسيا از ليگ قطر سقوط کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بيست و ششم و پايانی مسابقات ليگ ستارگان فوتبال قطر جمعه شب برگزار شد که در يکی از مسابقات اين هفته تيم الاهلی برابر تيم السيليه به تساوی ۲ بر ۲ رسيد. در اين مسابقه مجتبی جباری در دقيقه ۵۹ دومين گل الاهلی را به ثمر رساند. الاهلی با اين نتيجه در رده ششم جدول رده بندی ليگ قطر قرار گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همچنين تيم ام صلال که پژمان منتظری را در ترکيب خود داشت برابر تيم العربی با نتيجه ۲ به ۳ شکست خورد. ياران منتظری با قرار گرفتن در رده هفتم جدول به کار خود پايان داد.

در يکی ديگر از مسابقات هفته آخر ليگ قطر، تيم الريان يکی از حريفان استقلال در ليگ قهرمانان آسيا برابر تيم معيذر با نتيجه ۴ بر ۲ به برتری رسيد ولی به خاطر تفاضل گل کمتر به همراه معيذر به ليگ دسته پايين تر سقوط کرد.

همچنين در اين هفته، تيم الجيش يکی از حريفان فولاد در ليگ قهرمانان آسيا با نتيجه تساوی بدون گل به کار خود در ليگ قطر پايان داد. تيم لخويا هم که در آسيا با تيم تراکتورسازی هم گروه است برابر تيم قطر با نتيجه سنگين ۵ بر صفر شکست خورد. السد، يکی از حريفان سپاهان در آسيا هم موفق شد در هفته آخر ليگ قطر برابر تيم الخريطيات با سه گل به برتری برسد.

جدول رده‌بندی ليگ قطر به اين شرح است:
۱- لخويا ۵۳ امتياز
۲- الجيش ۴۸ امتياز
۳- السد ۴۷ امتياز
۴- السيليه ۴۲ امتياز
۵- العربی ۳۹ امتياز
۶- الاهلی ۳۴ امتياز
۷- ام صلال ۳۴ امتياز
۸- الغرافه ۳۲ امتياز
۹- الوکره ۳۲ امتياز
۱۰- قطر ۳۱ امتياز
۱۱- الخور ۳۰ امتياز
۱۲- الخريطيات ۲۹ امتياز
۱۳- الريان ۲۹ امتياز
۱۴- معيذر ۱۴ امتياز


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016