سه شنبه 2 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تمرينات استقامتی ملی پوشان فوتبال ايران در ژوهانسبورگ

تهران - ايرنا - اردوی تيم ملی فوتبال ايران در شهر ژوهانسبورگ آفريقای جنوبی در حالی پنج روز زودتر از اعلام قبلی به پايان می رسد که قرار است تيم کشورمان روز ۱۰ارديبهشت ماه به مصاف تيم ملی موزامبيک برود.

به گزارش ايرنا، تيم ملی فوتبال ايران در راستای برنامه های آماده سازی خود، روز ۲۶ فروردين ماه با ۱۱ بازيکن عازم آفريقای جنوبی شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پس از حذف تيم های تراکتورسازی و استقلال از ليگ قهرمانان باشگاه های آسيا و مسجل شدن صعود فولاد خوزستان، بازيکنان ملی پوش اين تيم ها به همراه رحمان احمدی دروازه بان سپاهان اصفهان و پژمان منتظری مدافع باشگاه ام صلال قطر به اردوی تيم ملی فوتبال ملحق شدند تا تمرينات با حضور ۲۰ بازيکن شکل بهتری به خود بگيرد.

تيم ايران تمرينات خوبی را در شهر ژوهانسبورگ پشت سر می گذارد و طبق برنامه از پيش تعيين شده، «کارلوس کی روش» هم اکنون برنامه های پرفشار بدنسازی را در دستور کار قرار دارد تا ملی پوشان در فاصله کمتر از دو ماه مانده به آغاز جام جهانی ۲۰۱۴ فوتبال در برزيل از نظر بدنی و استقامتی شرايط خود را بهبود بخشند.

کی روش بارها در نشست های خبری اعلام کرد بايد بازيکنان تيم ملی ايران شرايط بدنی بهتری برای رويارويی با حريفان در جام جهانی داشته باشند.

اردوی تيم ملی فوتبال ايران قرار بود روز ۱۷ ارديبهشت ماه به پايان برسد که طبق اعلام مسوولان فدراسيون فوتبال، اين اردو پنج روز زودتر به پايان می رسد.

همچنين طبق برنامه های کادر فنی قرار بود تا چهار ديدار دوستانه نيز در دستور کار باشد که براين اساس، فردا (سه شنبه) تيم ايران با تيم کازر چيفس روبرو خواهد شد ولی هنوز نام دو حريف ديگر باشگاهی مشخص نيست.

البته به توجه به کاهش پنج روزه اين اردو به طور يقين، کی روش مجبور خواهد شد ديدارهای دوستانه برنامه ريزی شده را کاهش دهد.

ديگر ديدار قطعی تيم ملی فوتبال ايران در اردوی آفريقای جنوبی رويارويی با تيم ملی موزامبيک است که روز ۱۰ ارديبهشت ماه انجام می پذيرد.

تيم ملی فوتبال ايران در ادامه برنامه های آماده سازی خود، اردوی ديگری در اتريش برگزار خواهد کرد و سپس روز ۱۴ خرداد ماه راهی شهر سائوپائولو برزيل می شود.

نخستين ديدار تيم کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل، روز ۲۶ خرداد ماه برابر نيجريه است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016