دوشنبه 8 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عليرضا رحيمی مديرعامل پرسپوليس شد

ایسنا ـ مديرعامل باشگاه پرسپوليس پس از نشست امروز هيات مديره اين باشگاه انتخاب شد و از اين پس عليرضا رحيمی مديريت سرخ‌ها را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، نخستين نشست هيات مديره باشگاه پرسپوليس از ساعت ۱۱:۳۰ امروز (دوشنبه) در وزارت ورزش و جوانان آغاز شد و ۷ عضو جديد پس از بحث‌هايی که انجام دادند، مديرعامل جديد را انتخاب کردند.

عليرضا رحيمی با رای اعضای جديد هيات مديره از اين پس مديريت پرسپوليس را در دست خواهد داشت و بايد ديد فصل چهاردهم ليگ برتر برای پرسپوليس تحت مديريت اين فرد چگونه آغاز خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حميد استيلی، محمدرضا زادمهر، علی‌اصغر مونسان، حميدرضا سياسی، مصطفی سليمی، محمد ابراهيم کاظم‌پور و مهدی خواجه وند اعضای جديد هيات مديره پرسپوليس هستند که روز گذشته به وسيله وزارت ورزش انتخاب شدند.

***

رحيمی: تمام بدهی‌ها را پرداخت می‌کنم
کارهای سپاهان را در پرسپوليس انجام می‌دهم

مديرعامل جديد پرسپوليس تاکيد کرد: امکان ندارد بدون مجوز هيات مديره دست به اقدامی بزنم و از اين پس به عنوان مجری مصوبات هيات مديره فعاليت خواهم کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، محمد رضا رحيمی پس از معرفی به عنوان مديرعامل پرسپوليس گفت: من قبل از هرچيز از اعضای هيات مديره به خاطر اعتمادی که به من داشتند صميمانه تشکر می‌کنم. مطمئنا وظيفه سنگينی بر عهده من گذاشته شده و تمام تلاش خود را می‌کنم تا اعضای هيات مديره از انتخاب خود پشيمان نشوند. مسئله مهمی که بايد عرض کنم اين است که متاسفانه در کشور همه چيز بر محور مديريت است. به اعتقاد من محور بايد برنامه‌ريزی باشد. من اعلام می‌کنم همه تصميم‌های ما در پرسپوليس را ابتدا هيات مديره بايد تصويب کند و امکان ندارد تا من در اين باشگاه هستم تصميمی در همه زمينه‌ها يا زمينه مالی گرفته شود بدون آن که هيات مديره آن را مصوب کرده باشد.

مديرعامل پرسپوليس با بيان اينکه من مجری مصوبات هيات مديره خواهم بود، گفت: از رويانيان به خاطر تلاش‌هايش تشکر می‌کنم و می‌دانم که زحمت زيادی در پرسپوليس کشيده است. استيلی نيز از اين پس به عنوان سخنگوی پرسپوليس فعاليت خواهد کرد و من سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم. استيلی از افتخارات کشور است و من کاری به اين ابلاغ‌ها ندارم و ارادت زيادی به استيلی دارم و اميدوارم کارهای مثبتی بتوانيم برای پرسپوليس انجام دهيم.

وی درباره اولويت‌های کاری خود در پرسپوليس نيز گفت: همان کارهايی که در سپاهان انجام دادم را در پرسپوليس انجام خواهم داد. تمام تعهدات را مديريت پرسپوليس از اين پس به عهده خواهد داشت و امکان ندارد بگويم تعهدات باشگاه از اين پس بر عهده من نخواهد بود اما بايد بگويم تعهدات باشگاه در زمان رويانيان و يا پيش از آن بر عهده من خواهد بود، من از ساعت ۱۳ امروز اين مسئوليت را بر عهده گرفتم و امکان ندارد راجع به ساعت ۱۲ درباره اتفاقات پرسپوليس صحبت کنم و يا رويدادهای مربوط به ۵ سال پيش اين باشگاه به من ارتباطی دارد و از الان مسئوليت اين باشگاه بر عهده من است.

رحيمی ادامه داد: در بسياری از مسائل بايد به يک جمع‌بندی برسيم و ما در هيات مديره بهترين تصميم را می‌گيريم. فعلا هواداران پرسپوليس مهم‌ترين چيز هستند و ما بايد تيم بسيار خوب و قدرتمندی برای فصل بعد ببنديم. درباره طلب‌ها نيز تاکيد می‌کنم که تمام کسانی که از باشگاه طلب دارند ما بدهی‌مان را پرداخت خواهيم کرد.

به گزارش ايسنا، او درباره اعضای هيات مديره نيز گفت: در ايران باب شده اعضای هيات مديره بايد ورزشی يا فوتبالی باشند. هيچ کجای دنيا اين گونه نيست. در تمام دنيا اعضای هيات مديره همه سياسی، اقتصادی هستند. من نيامده‌ام که ۵۰ – ۶۰ ميليارد پول بگيرم و تنها يک تيم فوتبال داشته باشم. پرسپوليس بايد روی پای خودش بايستد. هر کسی از ما طلبکار است، من تمام تعهدها و بدهکاری‌ها را پرداخت می‌کنم.

او درباره کادر فنی نيز گفت: آقای دايی و آقای رويانيان همه برای باشگاه زحمت کشيده‌اند. ورزشکاران با اين بی‌پولی ساختند و تيم نيز نتيجه خوبی گرفت. همه ما احترام زيادی برای اين دوستان قائل هستيم. ۵ بعدازظهر نيز جلسه‌ای خواهيم داشت و درباره اين موضوع صحبت خواهيم کرد.

رحيمی ادامه داد: من ۳۳ سال است که کار اجرايی می‌کنم و به دليل کارهايی که انجام داده‌ام توانسته‌ام در جاهای مختلف خدمت کنم. اين طور نيست که توسط کسی معرفی شده باشم و هميشه کارهای خودم باعث شده تا بتوانم ادامه دهنده خدمتم باشم. مطمئن باشيد بايد همه همکاری کنند تا موفق شويم. من اگر در ورزش تازه‌کار بودم حرف‌هايی می‌زدم مبنی بر اينکه بايد ببينيم چه پيش می‌آيد اما حالا می‌گويم با تمام قدرت کار می‌کنيم. باشگاه پرسپوليس بايد روی پای خودش بايستد. ما بايد به خوبی درآمدزايی کنيم.

او همچنين گفت: محور اصلی باشگاه هيات مديره است. من به عنوان مديرعامل مجری هستم. اعضای هيات مديره تصميم می‌گيرند و من تصميم آن‌ها را انجام می‌دهم. آقای استيلی هم به عنوان سخنگو تمام مباحث را بازگو می‌کند.

مديرعامل سابق سپاهان در پاسخ به اين سوال که آيا با بازيکنان سابق سپاهان مانند بنگر و حسينی که هم‌اينک در پرسپوليس حضور دارند مشکلی نداريد، گفت: آن‌ها همه از دوستان من هستند و هيچ مشکلی با اين بازيکنان ندارم.

رحيمی درباره ترکيب اعضای هيات مديره پرسپوليس که عموما از اهالی فوتبال نيستند و اينکه آيا اين می‌تواند باعث مشکلاتی برای اين تيم شود، گفت: در حال حاضر در باشگاه‌های مطرح دنيا نيز ديگر اين موضوع که هيات مديره و يا مديرعامل فوتبالی باشند، مطرح نيست. به اعتقاد من اعضای هيات مديره بايد اقتصادی باشند تا باشگاه نگرانی مالی نداشته باشد. هر کس در باشگاه شرح وظايفی خواهد داشت و اگر به نظر من اعضای هيات مديره اقتصادی يا سياسی باشند، مطمئنا بسيار بهتر می‌توانند مشکلات را حل کنند و کادر فنی تنها بر مسائل فنی تمرکز خواهد داشت.

وی درباره جايگاه علی پروين در پرسپوليس نيز گفت: ما همه مديون علی پروين هستيم. او حق بزرگی بر گردن ورزش ايران، فوتبال و مخصوصا پرسپوليس دارد و بايد جايگاه او در اين باشگاه همواره حفظ شود. مطمئن باشيد شان علی پروين در پرسپوليس حفظ خواهد شد.

رحيمی در پاسخ به اين سوال که آيا افرادی را از اصفهان با خود به پرسپوليس می‌آورد، گفت: هيچ کسی را با خودم نمی‌آورم.

مديرعامل پرسپوليس در پاسخ به اين پرسش که در مورد بدهی‌های پرسپوليس چه اقدامی انجام می‌دهيد؟ گفت: همانطور که من خوشم نمی‌آيد مديری که بعد از من بر سر کار می‌آيد بگويد بدهی ها به من ارتباطی ندارد، بنابراين بدهی‌های پرسپوليس را پرداخت می‌کنم.

وی همچنين افزود: پرسپوليس بايد خوب بسته شود و ما تمام تلاش خود را می‌کنيم که سال بعد تيمی خوب را روانه ليگ کنيم. البته ما پيرو سياست‌های وزارت ورزش نيز هستيم اما به دنبال اين هستيم که سال بعد تيمی پرقدرت را ببنديم.

رحيمی در مورد حضور علی دايی روی نيمکت پرسپوليس نيز گفت: ‌ايشان برای باشگاه و همچنين فوتبال ايران زحمات زيادی کشيده‌اند و ما در خدمت ايشان خواهيم بود.

وی در پاسخ به اين سوال که قبل از اينکه هيات مديره انتخاب شود خيلی‌ها شما را مديرعامل باشگاه می‌دانستند، اظهار کرد: من از اين موضوع اطلاعی ندارم. هيات مديره من را به عنوان مديرعامل انتخاب کرد و شما بايد از هيات مديره بپرسيد که چرا من را به عنوان مديرعامل انتخاب کرد.

او در مورد شفاف‌سازی قراردادها نيز گفت:‌در بحث شفاف‌سازی قراردادها ما پيرو قانون هستيم. البته زمانی که من در سپاهان بودم نيز خودم به نوعی قرارداد بازيکنانم را به طور شفاف اعلام می‌کردم.

رئيس سابق فدراسيون هندبال در مورد مشکلاتش با مهدی تاج نيز گفت: من با تاج همشهری هستم و مشکلی هم با هم نداريم.

وی در مورد اسپانسر باشگاه و اينکه با وجود تقبل هزينه ۳۰ ميلياردی هنوز نام اين اسپانسر مشخص نشده است گفت: لطفا کاری به اسپانسر نداشته باشيد. ما قبول کرديم که طلب بازيکنان را پرداخت کنيم. امروز هم جلسه‌ای برگزار می‌کنيم تا مشکلات را با بازيکنان حل کنيم.

رحيمی در پاسخ به اين سوال که آيا مشکل خودروهايی که بازيکنان قبلا دريافت کرده بودند نيز حل می‌شود گفت‌: من از موضوع خودرو اطلاعی ندارم.

وی در پاسخ به اين سوال که زمانی که شما در سپاهان حضور داشتيد و به موفقيت‌هايی رسيديد ثبات مديريت در سپاهان وجود داشت اما شما يک ساله به پرسپوليس آمديد آيا می‌توانيد باز هم موفق شويد گفت: البته ممکن است قبل از پايان يک سال هم هيات مديره من را عزل کند. هيات مديره پاسخگوی کارهای من خواهد بود و بايد بر کارهای من نظارت کند. اگر موفقيت حاصل شد احتمالا می‌مانم.

او همچنين در مورد طلب وينگادا نيز گفت: در مورد طلب ايشان اطلاعی ندارم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016