شنبه 23 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون باشگاه فولاد خوزستان: تميز و پاک قهرمان شديم

ایسنا - اسماعيل عسگريان معتقد است که با قهرمانی تيم‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان فولاد در فصل جاری، امسال سال فولادی‌ها بوده است!

معاون اجرايی و فرهنگی باشگاه فولاد در گفت‌وگو با ايسنا درباره‌ی قهرمان اين تيم در فصل سيزدهم ليگ برتر فوتبال اظهار کرد: خيلی تميز و پاک قهرمان شديم و بازيکنان شايستگی‌های زيادی از خود نشان دادند. علی رغم تبليغات سوئی که پيش از بازی آخر عليه ما مطرح کردند و خوبی‌های ما و تماشاگرانمان را ناديده گرفتند و به دنبال جنجال‌های نخ نمای تکراری بودند، با قهرمانی جواب هم اين ها را داديم.

عسگريان همچنين گفت: باشگاه بر اساس برنامه‌ريزی‌های کادر فنی اردوهای مختلف برگزار کرد و کمبودهايی را که حس می‌شد با جذب بازيکنان جديد برطرف کرد. برخی بازيکنان از ما جدا شدند ولی برخی مانند افشين بازگشتند. برخی هم در تيم جواب ندادند مثل فرزاد حاتمی که نيم فصل دوم از ما جدا شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: در طول فصل مصدوميت‌ها و محروميت‌های زيادی گريبان ما را گرفت. مثلا لوسيانو پريرا مصدوميت طولانی داشت در حالی که می‌توانست مانند فصل قبل به ما کمک زيادی بکند.

معاون اجرايی باشگاه فولاد افزود: با وجود مشکلات در چند جبهه کار کرديم. در جام حذفی تا مراحل بالا رفتيم و در آسيا خوب نتيجه گرفتيم. در ليگ برتر هم که قهرمان شديم.

عسگريان در ادامه به قهرمانی ساير تيم‌های باشگاه فولاد در سال جاری اشاره کرد و گفت: علاوه بر تيم بزرگسالان ما که در ليگ برتر قهرمان شده تيم جوانان و نوجوانان ما هم قهرمان شدند و فولاد نوين هم در دسته دو به قهرمانی نزديک است. در مجموع امسال سال فولادی‌ها بود.

وی که به همراه فولاد به تبريز سفر کرده بود تا آخرين ديدار تيمش را ازنزديک تماشا کند درباره‌ی اتفاقات روز آخر ليگ گفت: وقتی همه چيز به سود ما رقم خورد و نفت باخت و استقلال هم شکست خورد، احساس کرديم که خدا هم با فولاد است!

عسگريان افزود: در مجموع فصل خوبی داشتيم و خواسته‌های کادر فنی و بازيکنان را برآورده کرديم. بازيکنان ما آدمهای بسيار با شخصيتی هستند و قدر خود را می‌دانند. تيم پشتيبان ما هم شبانه‌روزی و با جان و دل کار کرد تا تيم بدون حاشيه کار کند و مسائل غير فوتبالی دامن تيم را نگيرد. ما بی سر و صدا کار کرديم.

وی درباره‌ی پاداش قهرمانی فولادی ‌ها هم گفت: هنوز مشخص نيست ولی قطعا در برنامه‌مان هست.

او همچنين در پاسخ به اين سوال که چه پاداشی برای بازيکنان در نظر دارند با خنده گفت: قطعا به آنها پورشه پاداش نمی‌دهيم!

عسگريان در پايان درباره‌ی دعوت سه بازيکن فولاد به تيم ملی و بازی پيش‌روی اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا گفت: سعی می‌کنيم با مسئولان تيم ملی مذاکره کنيم که بازيکنان را در بازی آسيايی داشته باشيم اما اگر موفق نشويم تيم ملی در اولويت است و بازيکنانمان را به اردوی تيم ملی می فرستيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016