شنبه 20 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کی‌روش: فصل جديدی را از فوتبال ايران آغاز کنيم

ایسنا ـ سرمربی تيم ملی فوتبال ايران در آستانه سفر اين تيم به اتريش برای برگزاری اردوی آماده‌سازی جام جهانی از وضعيت تيم ملی ابراز رضايت کرد و گفت که همه چيز خوب پيش می‌رود.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، کارلوس کی‌روش در حاشيه تمرين امروز (شنبه) تيم ملی فوتبال درباره آخرين وضعيت اين تيم گفت: همه چيز خوب است و طبق برنامه‌هايی که از پيش طراحی کرده بوديم حرکت می‌کنيم. در پشت پرده همه چيز خوب است. هيچ کدام از ۲۸ نفری که دعوت کرده‌ايم مصدوم نيستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در ادامه درباره اردوی پيش روی تيم ملی در اتريش و حضور تعداد بيشتری از ملی‌پوشان در اين اردو گفت: اميدوارم که اکثر بازيکنانم را تا ۱۸ می در اختيار داشته باشم. به جز شجاعی و جهانبخش که يکی دو روز ديرتر به ما ملحق می‌شوند. نهايتا در ۲۶ می همه بازيکنان را در اختيار داريم. در اردوی اتريش برنامه‌های تاکتيکی بيشتری داريم تا خود را برای ديدار با نيجريه آماده کنيم.

سرمربی پرتغالی تيم ملی فوتبال همچنين درباره اينکه با توجه به آمادگی تيم ملی چقدر به صعود از گروه مقدماتی فکر می‌کند گفت:‌ نگرش ما بايد اين باشد که برای جام جهانی آماده باشيم. اين طور نيست که اين نگرش را از اردوی قبل يا اردوی پيش رو شروع کرده باشيم بلکه از ماه‌ها قبل برنامه داشتيم که برای عملکرد آبرومندانه در جام جهانی آماده باشيم.

وی افزود: اگر می‌خواهيم برابر بهترين‌های دنيا بازی کنيم که همين اتفاق هم می‌افتد بايد بهترين آماده‌سازی را هم داشته باشيم اما اکنون زمانی است که بايد تمرکز بالايی داشته باشيم. آبی که از پل رد شده است را نمی‌شود برگرداند. گذشته‌ها گذشته است. شخص من و کادر فنی معتقديم که عملکرد تيم ملی بايد طوری باشد که باعث افتخار هواداران شود.

کی‌روش در ادامه در پاسخ به سوالی درباره حريفان ايران در جام جهانی گفت: آرژانتين يکی از نامزدهای قهرمانی است. نيجريه قهرمان آفريقا است و بوسنی هم يکی از بهترين تيم‌های جوان اروپاست. هدف ما رقابت مناسب با اين تيم‌هاست و ما می‌خواهيم بجنگيم و عملکرد بهتری داشته باشيم.

در ادامه خبرنگاری از کی‌روش درباره روبه‌رو شدن فوتبال ايران با سه نوع فوتبال مختلف در جام جهانی پرسيد. کی‌روش پاسخ داد: مطمئنا کاری که در ۶ سال انجام می‌شود را نمی‌شود در ۶ هفته انجام داد اما ما در اردوی اتريش با تيمی مثل مونته‌نگرو بازی می‌کنيم که سبکش به بوسنی شبيه است و همين طور با آنگولا روبه‌رو می‌شويم که در آفريقا موفق شد نيجريه را حذف کند. ما به دنبال پيدا کردن راهکارهای مناسب برای روبه‌رو شدن با نيجريه هستيم.

کی‌روش در ادامه درباره اينکه اکنون دغدغه اصلی او و تيم ملی چيست، گفت: دغدغه خاصی نداريم. شخص من تجربه کافی برای روبه‌رو شدن با اين شرايط را دارم. افراد معدودی هستند که می‌خواهند با مخاطره انداختن تيم ملی حواس‌مان را پرت کنند ولی آن‌ها نمی‌توانند به هدف‌شان برسند چون هدف ما موفقيت در جام جهانی است.

در ادامه خبرنگاری از کی‌روش پرسيد روز گذشته تعدادی هوادار با در دست داشتن بنری در حمايت از علی کريمی به ورزشگاه آمده بودند نظر شما در اين رابطه چيست؟ سرمربی تيم ملی گفت: من با حضور هواداران در اينجا مشکلی ندارم و به آن‌ها خوش‌آمد می‌گويم. بايد بگويم من هم خودم را هوادار ايران می‌دانم و احساس آن‌ها را درک می‌کنم. من دوست داشتم می‌توانستم مهدی مهدوی کيا، علی کريمی و علی دايی را به تيم ملی دعوت کنم چون واقعا عاشق آن‌ها هستم. ولی نمی‌توانم از آنها دعوت کنم. اگر يک جا وجود داشته باشد مطمئنا آن جا در قلب من و آن هم برای علی کريمی است. در حال حاضر نبايد به اين مسائل فکر کنيم. بايد روی به جلو حرکت کنيم و فصل جديدی را از فوتبال ايران آغاز کنيم.

وی در پايان خاطرنشان کرد:‌در حال حاضر از ۲۸ بازيکنی که در اردو داريم، به غير از چند بازيکن که از اين اردو خارج می‌شوند ۲۳ بازيکن را برای جام جهانی با خود همراه خواهيم برد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016