یکشنبه 4 خرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديدار فوتبالی روحانی و ملی پوشان در "پاستور"

فرارو – بازيکنان تيم ملی کشورمان بعد از بازگشت از اردوی اتريش به ديدار رييس جمهور می روند تا قبل از سفر به برزيل باز هم با روحانی ديدار کنند.

به گزارش سرويس ورزشی فرارو، بعد از ديدار ظريف از اردوی تيم ملی در اتريش، آن هم در حاشيه مذاکرات وين، حالا خبر رسيده که حسن روحانی، قصد دارد ملی پوشان را به «پاستور» دعوت کند تا قبل از سفر اين تيم به جام جهانی يکی دو ساعت، ميزبان شاگردان کی روش باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حمايت دولت از تيم ملی البته تازگی ندارد و حتی در همان زمان کوتاهی که ظريف به اردوی تيم ملی رفت هم پيغام حسن روحانی را به گوش بازيکنان رساند:« نگران نباشيد، همه چيز را برايتان فراهم می کنيم». روحانی البته پيش تر بعد از بازی برگشت برابر کره جنوبی نيز ديداری با ملی پوشان کشورمان داشت و از زحمات آنها و صعود ايران به جام جهانی قدر دانی کرد.

اين بار هم قرار است ديدار تازه شود. به گزارش «خبر ورزشی» رييس جمهور قصد دارد روز يازدهم خرداد يکبار ديگر با ملی پوشان ديدار کند؛ اردوی تيم‌ ملی در اتريش روز نهم خرداد به پايان می‌رسد‌؛ يعنی پس از بازی با آنگولا. ملی‌پوشان سپس سريعاً به تهران باز می‌گردند اما آنها استراحت خاصی نخواهند داشت. روز دهم تيم‌ ملی به تهران می‌رسد و بازيکنان پس از يک روز استراحت ساعت ۱۳ روز يازدهم خرداد بايد در هتل آزادی حاضر شوند. پس از حضور تمام بازيکنان، اتوبوس تيم ‌ملی راهی پاستور خواهد شد.

بازيکنان به احتمال فراوان ناهار را با رئيس‌جمهور ايران می‌خورند و پس از آن، حسن روحانی با آنها دقايقی حرف خواهد زد. حرف‌های رئيس‌جمهور هم در اين ديدار قابل پيش‌بينی است و معطوف به «اميد ايرانی‌ها» به تيم ‌ملی است. ملی‌پوشان قصد دارند پس از ملاقات با رئيس‌جمهور، درباره مسائل مختلف با او صحبت کنند که گفته می‌شود موضوع لباس‌ها هم شايد مطرح شود! قطعاً حسن روحانی هم در اين ديدار بار ديگر از ملی‌پوشان و فدراسيون فوتبال اعلام حمايت می‌کند.

در واقع ديدار با رئيس‌جمهور با حضور مسئولان مختلف از جمله وزير ورزش و معاون‌هايش برگزار می‌شود که به نوعی مراسم بدرقه تيم ‌ملی هم به‌حساب می‌‌آيد. در اين مراسم به احتمال فراوان بعضی از چهره‌های سينمايی، هنری و ديگر مقامات کشوری هم حضور خواهند داشت.

پس از پايان اين مراسم، ملی‌پوشان دوباره به هتل آزادی برمی‌گردند تا پس از برداشتن چمدان‌های خود، راهی فرودگاه امام‌(ره) شوند. تيم ‌ملی بامداد روز ۱۲ خرداد ماه تهران را به مقصد سائوپائولو ترک می‌کند تا پيش از جام‌جهانی‌ اردوی خود را در اين کشور برگزار کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016