چهارشنبه 29 مرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

بارسلونا تا آخر سال ۲۰۱۶ از خرید و فروش بازیکن محروم شد

بی‌بی‌سی: بارسلونا پس از آنکه فیفا درخواست تجدید نظر این باشگاه به حکم ممنوعیت خرید و فروش بازیکن رد کرد، تا ژانویه ۲۰۱۶ حق خرید هیچ بازیکنی را نخواهد داشت.

طبق این حکم بارسلونا از ژانویه سال آینده ( ۱۱ دی) تا آخر تابستان سال ۲۰۱۶ بازیکن جدیدی نمی‌تواند به این باشگاه وارد شود.

بارسلونا پیش از این در ماه آوریل به خدمت گرفتن بازیکن خارجی زیر ۱۸ سال از سوی فیفا ۱۴ ماه از خرید و فروش بازیکن منع شده بود.

قوانین فیفا تاکید می‌کند که تنها بازیکنان بالای ۱۸ سال اجازه نقل و انتقال را دارند مگر اینکه بازیکن مورد نظر یکی از شرایط مشخص شده در قانون را داشته باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فدراسیون فوتبال اسپانیا نیز به دلیل زیر پا گذاشتن قانون ممنوعیت به خدمت گرفتن بازیکن زیر ۱۸ سال، از سوی فیفا بیش از ۵۰۰ هزار فرانک سوئیس، (۴۱۰ هزار یورو) جریمه شده است.

فیفا همچنین علاوه بر محرومیت نقل و انتقال بازیکن، بارسلونا را بیش از ۳۰۰ هزار پوند جریمه کرده است.

محرومیت بارسلونا از سوی فیفا در زمانی اعلام شده بود که این باشگاه علاوه بر اینکه شرایط خوبی در لیگ نداشت در بیرون زمین هم درگیر پرونده‌های جنجالی بود.

پیش از این بارسا به فرار مالیاتی در مورد پرونده انتقال ۵۰ میلیون پوندی نیمار به این باشگاه متهم شده بود که درنهایت باعث شده ساندور روسل به خاطر این پرونده از سمت خود کناره‌گیری کند.

قرار بود محرومیت بارسلونا از این تابستان اعمال شود ولی درخواست تجدید نظر این باشگاه باعث شد اجرایی شدن این محرومیت به تعویق بیفتد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016