دوشنبه 14 مهر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

سورپرايز ويژه باشگاه بنفيکا برای تيم ملی فوتبال ايران + تصویر

خبرگزاری تسنيم: باشگاه بنفيکای پرتغال مراسم ويژه‌ای را برای تيم ملی فوتبال ايران پيش بينی کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنيم، شاگردان کارلوس کی‌روش بعد از بازی روز جمعه با اشترول، روز سه‌شنبه هفته آينده (۲۲ مهر) در دومين ديدار تدارکاتی خود در اردوی پرتغال به مصاف بنفيکا خواهند رفت اما اين تنها برنامه سرخپوشان ليسبونی نيست و باشگاه بنفيکا سورپرايز ويژه‌ ديگری هم دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين باشگاه پرتغالی به دليل آنکه ۴۴ سال پيش برای برگزاری ديدار تدارکاتی به کشورمان آمده و اکنون بعد از اين همه سال پذيرای تيم ملی فوتبال ايران در پرتغال است، قصد دارد مراسم جشن ويژه‌ای را به همين مناسبت برای تيم ملی ايران برگزار کند.

بدين ترتيب ديدار تدارکاتی تيم فوتبال ايران با بنفيکا ليسبون در حکم ديداری نمادين هم خواهد بود که همراه با ضيافت ويژه ليسبونی‌ها برای تيم ايران انجام خواهد شد. بنفيکا در فصل گذشته قهرمان ليگ پرتغال شد.


حسین کلانی، اوزه بیو و همایون بهزادی

ماجرای ديدار ۴۰ سال پيش

۴۴ سال پيش در ۲۱ اسفند سال ۱۳۴۹ بنفيکا برای ديدار با پرسپوليس به تهران آمد و در ديداری که اوزه بيو اسطوره فوتبال پرتغال و باشگاه بنفيکا در آن حضور داشت توانست با ۴ گل پرسپوليس را شکست دهد.

اکنون آن ديدار با پرسپوليس دست مايه ضيافت ويژه باشگاه بنفيکا برای تيم ملی فوتبال شده است. شايد هم نکته جالب توجه بازی اين است که پس از سال‌های متمادی برای اولين بار بازيکنی از پرسپوليس به تيم ملی دعوت نشده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016