شنبه 3 آبان 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

افشای پشت‌پرده انتخاب سرمربی پرسپوليس


علی دایی و محمد پنجعلی

در شرايطی که بيش از يک ماه از برکناری علی دايی و انتخاب سرمربی جديد پرسپوليس گذشته است، بازگويی بخش‌های جامانده از تصميماتی که منجر به تغييرات شد خالی از لطف نيست؛ بخصوص اينکه گزينه جانشينی علی دايی يکی از نزديک‌ترين افراد نزديک به وی روی نيمکت بوده است!

به گزارش مهر، روز نوزدهم شهريورماه بود که با اعلام رئيس هيات مديره باشگاه پرسپوليس علی دايی به يکباره از سرمربيگری اين تيم عزل شد و حميد درخشان جای دايی را روی نيمکت سرخپوشان گرفت. اتفاقی که با وجود گذشت يک ماه از آن، هنوز علامت‌های سئوال بزرگی را در ذهن فوتبالدوستان باقی گذاشته است و خبرهای مربوط به آن هر هفته در رسانه‌ها منتشر می‌شود. آخرين خبرهای مربوط به اين موضوع هم بحث تسويه حساب علی دايی با باشگاه است که به نظر می‌رسد هنوز عملی نشده.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


با وجود اين، سناريوی حميدرضا سياسی رئيس هيات مديره باشگاه پرسپوليس برای برکناری دايی و انتخاب سرمربی جديد پرسپوليس به شکل ديگری مد نظر بود که در نهايت باعث نشستن حميد درخشان روی نيمکت پرسپوليس شد. سياسی که به گفته خودش با محمد مايلی کهن هم برای انتخاب سرمربی جديد پرسپوليس مشورت کرده بود، در نظر داشت تا گزينه‌ای را جانشين دايی کند که با اين گزينه بتواند جلوی اعتراض دايی را بگيرد.

برای همين رئيس هيات مديره پرسپوليس يکی از نزديک‌ترين افراد به علی دايی را به عنوان گزينه جانشينی او انتخاب می‌کند که اين فرد محمد پنجعلی سرپرست پيشين سرخپوشان بود.

در جلسه سه نفره حميد درخشان، حسين عبدی و حميدرضا سياسی قبل از برکناری دايی مقرر می‌شود تا محمد پنجعلی به عنوان سرمربی انتخاب شود. حتی درخشان و عبدی هم قبول می‌کنند تا پنجعلی سرمربی شود و آنها هم به عنوان مربی، در کنار پنجعلی باشند. در همين رابطه عبدی و سياسی هم صحبت‌هايی با پنجعلی انجام می‌دهند ولی سرپرست پرسپوليس از قبول اين سمت خودداری کرده و پذيرفتن آنرا نادرست می‌داند.

چند ساعت بعد از رد پيشنهاد سرمربيگری از سوی پنجعلی بود که حميدرضا سياسی اعلام کرد حميد درخشان سرمربی پرسپوليس شده و با حضور در تمرينات، هدايت تيم را بر عهده خواهد گرفت. پنجعلی البته بعد از انتخاب درخشان به احترام علی دايی از سرپرستی پرسپوليس استعفا داد ولی ابتدا با اين استعفا مخالفت شد و پنجعلی حتی يک بازی هم با عنوان سرپرستی در کنار درخشان روی نيمکت نشست ولی پس از آن بود که عذر پنجعلی را از پست خود خواستند و وی به عنوان مدير تيم بزرگسالان و مدير تيم‌های پايه به کارش در باشگاه ادامه داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016