چهارشنبه 21 آبان 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش: قسمتی از سکوها را به زنان اختصاص می‌دهيم

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان از غرفه ايسنا در نمايشگاه مطبوعات بازديد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايسنا، رباب شهريان ، معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با حضور در غرفه ايسنا در نمايشگاه مطبوعات درباره حضور بانوان در سالن‌های ورزشی اظهار کرد: با آقای داورزنی صحبتی داشتيم و من گفتم که بحث حضور بانوان در ورزشگاه‌ها مطالبات بانوان ايران است. اکنون نيز فشاری به ايران درباره بحث ميزبانی مطرح شده است که در نهايت قرار شد سازماندهی کنيم تا قسمتی از سالن‌ها را برای مسابقات در اختيار دختران قرار دهيم که مشکلی هم برای ميزبانی ايران پيش نيايد. جديدترين تصميم گرفته شده اين است که قسمتی از سالن ورزشی در اختيار تماشاگران بانو باشد.

او در ادامه گفت: هم اکنون فشارهايی که وارد شده ورزشی نيست. وقتی در بازی‌های آسيايی ورزشکار ما برای کسب مدال طلا روی سکو می‌رود يعنی دختران ما برای ورزش و حضور در اين عرصه محدوديتی ندارند. موضوع سياسی است و ما به هر حال در حال مهيا کردن اين بستر هستيم که طبق تصميم جديد قرار شده اين اتفاق بيافتد.

او درباره نگاه وزارت ورزش و جوانان به دختران ورزشکار تصريح کرد: بعد از بازی‌های آسيايی نگاه و زمينه برای حضور بانوان در ورزش بهتر شده است. مسير ورزش بانوان تغيير کرده که اين انديشه و تفکر مناسب است. در بحث کارشناسی نيز ما رشته‌ها را بررسی ‌کرده‌ايم و هدف ما اين است که از تمام فرصت‌های که دختران ايران می‌توانند برای کسب مدال از آنها استفاده کنند بهره ببريم. ما در چند رشته فعاليت داريم که اگر اين فعاليت‌ها گسترده‌تر شود مطمئنا مدال‌های بيشتری را کسب خواهيم کرد.

شهريان ادامه داد: ان‌شاءالله برای چهار سال آينده همه فرصت‌ها را شناسايی می‌کنيم و با فعاليت‌های گسترده چشم انداز مطلوب برای ورزش بانوان ايجاد خواهيم کرد. دختران ما انگيزه بسيار زيادی دارند. اگر بستر مهيا باشد و از آنها حمايت کنيم نتايج بهتری می‌گيرند . مطمئن باشيد اگر شرايطی برابر با آقايان داشته باشند در کسب مدال چيزی کم نخواهند داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016