شنبه 27 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

کره‌جنوبی با شکست استراليا صدرنشين شد، پيروزی عمان برابر کويت

تيم ملی فوتبال کره‌جنوبی با برتری مقابل استراليا به عنوان صدرنشين گروه A راهی دور يک چهارم نهايی جام ملتهای آسيا شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از استراليا، کره جنوبی امروز شنبه در ورزشگاه بريزبين و در حضور ۴۸ هزار ۵۱۳ تماشاگر موفق شد تيم ميزبان را شکست دهد. تک گل کره‌ای ها را "لی جيونگ - هيوپ" در دقيقه ۳۲ وارد دروازه استراليا کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



کره ای ها ۵۵ سال است که موفق به فتح جام ملتهای آسيا نشده‌اند و با اين پيروزی با تيم دوم گروه B که يکی از تيم های ازبکستان، عربستان و چين خواهد بود رو به رو خواهد شد.

استراليا پس از دريافت گل بارها و بارها دروازه کره را تحت فشار قرار داد اما موفق به گشودن دروازه اين تيم نشد. "پوستک اوغلو"، سرمربی استراليا، "تيم کيهيل" را در دقايق پايانی به ميدان فرستاد تا بر روی توپ های هوايی موفق عمل کند اما توفيقی حاصل نشد.

"رابی کروس" در دقيقه ۸۸ بهترين موقعيت استراليا را از دست داد. "کيم جين - هيون" در اين صحنه به خوبی دروازه کره را بسته نگه داشت. "جان هيونگ سو" هم در دقيقه ۹۰ در موقعيت تک به تک قرار گرفت اما "مت رايان" با يک واکنش خوب مانع از فروپاشی دروازه استراليا شد.

تيم عمان هم که پيش از اين از صعود به مرحله بعد کنار رفته بود، با نتيجه يک بر صفر مقابل کويت، ديگر تيم حذف شده گروه A ، به برتری رسيد. تک گل بازی را المقبلی در دقيقه ۶۹ وارد دروازه کويت کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016