یکشنبه 28 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

حذف عربستان از جام ملت‌های آسيا، ازبکستان حريف کره‌جنوبی شد

تيم‌های فوتبال چين و ازبکستان از گروه B جام ملتهای آسيا صعود کردند و عربستان حذف شده بزرگ جام در مرحله مقدماتی لقب گرفت.

به گزارش ايسنا، در حساس‌ترين ديدار از گروه B جام ملتهای آسيا، تيم‌های فوتبال عربستان و ازبکستان که هر دو سه امتيازی بودند به مصاف هم رفتند که اين ديدار با نتيجه ۳ بر يک به سود ازبکستان به پايان رسيد تا اين تيم در مرحله يک چهارم نهايی جام ملت‌های آسيا حريف کره جنوبی شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين ديدار ابتدا سردار رشيداف در دقيقه ۲ موفق به گلزنی برای ازبکستان شد و تا پايان نيمه اول اين نتيجه پابرجا ماند.

در دقيقه ۵۹ ال سهلاوی از روی نقطه پنالتی برای عربستان گلزنی کرد اما در ادامه بازی ووخيد شوديو در دقيقه ۷۱ برای ازبکستان موفق به گلزنی شد. حملات ازبکستانی‌ها بعد از اين گل تمام نشد و در دقيقه ۷۹ سردار رشيداف گل سوم را برای اين تيم به ثمر رساند.

به اين ترتيب تيم فوتبال ازبکستان به عنوان تيم دوم با ۶ امتياز راهی مرحله بعد شد و در مرحله بعد بايد به مصاف کره جنوبی برود.

همچنين ديدار تيم‌های فوتبال چين و کره شمالی با نتيجه‌ دو بر يک به نفع چين به پايان رسيد تا اين تيم با سه پيروزی صدرنشين گروه شود و در مرحله بعد حريف استراليای ميزبان شود.

تيم فوتبال چين موفق شد در اين ديدار با گل‌های "که‌سان" در دقايق يک و ۴۲ در برابر تک گل لين گائو در دقيقه‌ ۵۷ به پيروزی برسد تا در مرحله يک چهارم نهايی حريف ميزبان شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016