دوشنبه 29 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

کی‌روش: به لحاظ تيمی بهتر از امارات بوديم

سرمربی تيم ملی ايران با ابراز خرسندی از موفقيت شاگردانش گفت، آنها نمايشی فوق‌العاده برابر امارات داشتند.

به گزارش ايسنا، کارلوس کی‌روش پس از پيروزی يک بر صفر تيم ملی ايران برابر امارات گفت: پيش از هر چيز می‌خواهم به اين نکته اشاره کنم که امشب تنها پاسخگوی سوالات درباره بازی با امارات هستم و درباره چيز ديگری صحبت نمی‌کنم. امروز شاهد يک بازی خيلی خوب بوديم و خوشحالم که موفق شديم پيروز ميدان شويم. اعتقاد دارم تيم ملی امارات بهترين تيم غرب آسياست و آنها امروز يک فوتبال عالی ارائه دادند. بازيکنان آنها در کارهای ترکيبی خوب بودند و فراموش نمی‌کنيم که چند سال است کنار هم بازی می‌کنند و همديگر را می‌شناسند. به خاطر اين بازی خوب به آنها تبريک می‌گويم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او افزود: در درجه دوم به بازيکنان خودم تبريک می‌گويم. آنها آماده بودند تا پيروز شوند و گذشت را در آنها ديدم. بازيکنان من فوق‌العاده تلاش کردند و شايد اماراتی‌ها در تعداد پاس بيشتر از ما بودند ولی ما به لحاظ تيمی بهتر بوديم و در اين بازی احساسی، پيروز شديم.

کارلوس کی‌روش در پاسخ به سوالی درباره تغيير ترکيب تيم ملی در اين ديدار نسبت به دو بازی قبلی عنوان کرد: ما می‌خواستيم در اين ديدار بازيکنان جوان‌تر را که طراوت بيشتری دارند و به لحاظ مصدوميت هم در شرايط امن‌تری حضور دارند، به ميدان بفرستيم اما همان طور که قوچان‌نژاد گفت ما الان در جايگاهی هستيم که همه بازيکنان‌مان به لحاظ تکنيکی و روحی روانی آماده بازی کردن هستند. در مقابل امارات ديديد رفيعی، جهانبخش و اميری چقدر دوندگی داشتند و عملکرد خوبی را ارائه دادند. من نمی‌خواستم در ابتدای بازی ريسک کنم اما در اواسط کار چون نياز به اين کار بود، بازيکنان باتجربه‌ای مثل دژآگه و قوچان‌نژاد را به زمين آورديم. در مجموع از عملکرد تيمم در اين ديدار راضی هستم.

سرمربی تيم ملی ايران در پاسخ به سوالی درباره اظهارات سرمربی امارات و اين که گفت ايران به کمک داوری تيمش را شکست داده است، بيان کرد: نمی‌خواهم چيزی بگويم که در نهايت به جريمه شدنم توسط AFC منجر شود. فقط فکر می‌کنم که بازی بسيار خوبی را از دو تيم ديديم و رقابت ميان دو تيم از سطح خوبی برخوردار بود. صحبت ديگری در اين باره ندارم اما اين را هم بگويم که زمانی در رابطه با داوری صحبت می‌کنم که از لحاظ فيزيکی و روانی بازيکنانم به خطر بيفتند؛ چرا که هميشه پشت بازيکنانم هستم و حامی آن‌ها محسوب می‌شوم.

کی‌روش در پاسخ به اين که تيم ملی به خوبی دفاع می‌کند؛ هر چند تعداد حملات اين تيم زياد نيست ولی به خوبی گل می‌زند و نيز اين که نظر سرمربی پرتغالی تيم ملی ايران درباره نقطه ضعف‌های اين تيم چيست، اظهار کرد: هميشه بايد سعی کنيم بهبود و پيشرفت داشته باشيم و هيچ تيمی را نديده‌ام که از تمام لحاظ کامل باشد. من به مشکلات، ضعف نمی‌گويم بلکه آن را اشتباهات طبيعی بازيکنان می‌دانم. هرچند آنها سعی می‌کنند که کمترين اشتباه را داشته باشند و ما نيز به عنوان يک تيم سعی می‌کنيم اشتباهات خود را بهبود بخشيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016