دوشنبه 29 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

استقبال بی‌سابقه ايرانی‌ها از ملی‌پوشان بعد از شکست امارات

پرشورترين استقبال از تيم ملی در استراليا پس از پيروزی مقابل امارات صورت گرفت.

به گزارش ايسنا، حدود ۲۵۰ نفر از هواداران تيم ملی مقابل درب هتل سوفيتل محل اقامت تيم ايران تجمع کرده بودند و از ملی‌پوشان که با اتوبوس مقابل هتل ايستاد استقبال کردند. آن‌ها شعار می‌دادند بچه‌ها متشکريم، بچه‌ها متشکريم. آن‌ها کی‌روش، قوچان نژاد و وريا غفوری را هم تشويق کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وقتی بازيکنان تيم ملی وارد هتل شدند و از پله‌های برقی بالا رفتند باز هم آنجا ايرانی‌هايی بودند که از ملی‌پوشان استقبال کرده و از آن‌ها تشکر می‌کردند. آن‌ها عنوان می‌کردند امارات بايد بداند، خليج هميشه فارس است.

آن‌ها اين شعار را هنگامی که بازيکنان تيم امارات هم وارد هتل شدند هم سر می‌دادند. بازيکنان امارات بسيار مغموم و ناراحت از کنار بازيکنان و تماشاگران عبور کردند.

مهدی علی سرمربی امارات هم در کنار آن‌ها بود که بسيار ناراحت به نظر می‌رسيد.

پيش از اين در دو بازی گذشته تماشاگرانی برای استقبال از تيم ملی می‌آمدند اما اين تعداد نفرات بی‌سابقه بود و همه آن‌ها خوشحال بودند.

به گزارش ايسنا، پس از بازی ايران باران شديدی در شهر بريزبين شروع به باريدن کرد و تعدادی از تماشاگران مقابل در خروجی ورزشگاه منتظر اتوبوس تيم ملی بودند و ملی‌پوشان را هنگام خروج از استاديوم تشويق کردند. آن‌ها در هتل تيم ملی فضايی را به وجود آوردند که بسيار زيبا و حماسی بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016