یکشنبه 10 اسفند 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

درخشان: پرسپوليس به خودباوری رسيده است

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس در آستانه ديدار اين تيم برابر پاختاکور ازبکستان می‌گويد، پرسپوليس به خودباوری رسيده است.

حميد درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره آخرين وضعيت تيم پرسپوليس، اظهار کرد: شرايط خوبی داريم و در هفته‌ای که گذشت تمرينات خوبی را پشت سر گذاشتيم. در حال حاضر هم از آمادگی بالايی بهره می‌بريم و آماده رويارويی با بنيادکار هستيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: اميدواريم بتوانيم روند بازی‌های خوبمان را در مقابل بنيادکار هم ادامه دهيم. پيروزی مقابل لخويا تاثير مثبتی روی روحيه ما گذاشت و باعث شده بازيکنان با انگيزه بيشتری در تمرينات شرکت کنند. پرسپوليس به يک خودباوری رسيده است و اين موضوع کار ما را راحت‌تر می‌کند.

سرمربی تيم پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که آيا مشکلات مالی برطرف شده است؟ گفت: فعلا باشگاه با مشکلات مالی روبرو است. متاسفانه هنوز مشکلات حل نشده است. روز گذشته بازيکنان با من جلسه‌ای در اين مورد برگزار کردند و مشکلاتشان را عنوان کردند. من هم توضيحاتی در اين باره دادم و قرار شد با صبوری بيشتر اين مشکلات را پشت سر بگذاريم. ان‌شاءالله هر چه زودتر با تلاش های مديريت باشگاه مشکلات مالی حل می‌شود.

درخشان هم‌چنين درباره آخرين وضعيت حميد رضا علی عسگری، اظهار کرد: متاسفانه اين بازيکن با مصدوميت مواجه شده و نمی‌دانم به بازی با بنيادکار می‌رسد يا خير؟ کادر پزشکی امروز وضعيت اين بازيکن را بررسی می‌کند و نظرت‌های رای دهد.

وی هم‌چنين به تيم بنيادکار ازبکستان اشاره کرد و گفت: اين تيم را آناليز کرده‌ام و به شناخت خوبی رسيده‌ام. اگر بتوانيم روند بازی‌های خوبمان را ادامه دهيم می‌توانيم مقابل آنها به پيروزی برسيم. البته بازی کردن مقابل بنيادکار در کشور خودشان واقعا سخت است، اما ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهيم تا با امتياز به تهران برگرديم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016