سه شنبه 12 اسفند 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

منصوريان: پنالتی العينی‌ها سختگيرانه بود

سرمربی تيم فوتبال نفت ايران اعتقاد دارد تيمش مستحق پيروزی برابر العين بود و پنالتی اعلام شده به سود حريفش، سختگيرانه بوده است.

به گزارش ايسنا، عليرضا منصوريان در نشست خبری پس از ديدار تيمش با العين امارات که با تساوی يک بر يک به پايان رسيد، گفت: به نظر من کيفيت اين بازی خيلی بالا بود. در نيمه اول العين بهتر از ما بود و موقعيت‌های خوبی داشت اما در نيمه دوم آنها خيلی خوش شانس بودند و تنها به خواسته خود که گرفتن يک امتياز بود رسيدند. به مسئولان العين تبريک می گويم که متفاوت از فوتبال امارات بازی می‌کنند. از طرفی ديگر به بازيکنانم نيز تبريک می گويم و به آنها بابت اين نمايش افتخار می‌کنم. آنها خواسته های ما را عملياتی کردند و هيچ شانسی را در نيمه دوم به حريف ندادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او افزود: نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم، اما پنالتی عليه ما سختگيرانه بود و بازيکن ما زمان و فاصله‌ای نداشت تا بتواند مانع از برخورد توپ به دستش شود. در ضمن روی اميری هم خطايی شد که شانس گل را از ما گرفت. نکته سم هم برخورد دروازه بان و مدافع العين بود که به ضرر ما اين برخورد خطا اعلام شد.

سرمربی نفت ايران در پاسخ به سوالی درباره مشکل گلزنی تيمش بيان کرد: با شما موافق نيستم. ما بازيکنان خوبی داريم و در آينده بهتر می‌شويم.

وی در ادامه با تمجيد از کسانی که در ورزشگاه حاضر شده بودند، گفت: جا دارد يک بحثی هم درباره تماشاگران کنم و بگويم که دست همين تعداد افرادی که در ورزشگاه حاضر بودند را می‌بوسم. به هرحال بازی ما همزمان با بازی پرسپوليس بود که البته بخاطر بردشان به آنها تبريک می گويم. همين عزيزانی آمده بودند، کسانی بودند که واقعا حامی بودند و از رحمتی هم بابت حضورش در ورزشگاه تشکر می کنم. مطمئن باشيد اگر استاديوم خالی بود ما دچار مشکل می شديم. از همه اين عزيزانی که آمدند هم متشکرم.

او در پاسخ به اين سوال که تفاوت ليگ قهرمانان آسيا و ليگ برتر را چه می داند؟، گفت: من تفاوت را به بازيکنانم بعد از بازی با پاختاکور گفتم. در ليگ ايران از هر هشت موقعيتی که روی دروازه می آيد يکی به گل تبديل می شود اما در آسيا از هر سه موقعيت يک توپ به گل تبديل می شود. بحث تاکتيک و شرح وظايف بازيکنان در اينجا واضح تر است و اين نکته اساسی است. وقتی بهترين‌های هر کشوری می آيند، سطح کار بالا می رود. ما بايد در بازی های آينده نتيجه لازم را بگيريم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016