دوشنبه 17 فروردین 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

زمان تقدیر یا تحقیر؟٬ حمید فرخنده

Hamid Farkhondeh6.gif
درکنار صحنه های شادی و استقبالی که مردم از توافق حاصل شده در خیابان های تهران، فضای مجازی و هنگام استقبال از دکتر ظریف و تیم اش به عمل آوردند، برخی از ایرانیان در جایگاه روشنفکر یا مفسر سیاسی در منطقی عجیب و تحلیلی غریب در همان ساعات اولیه پس از اعلام توافق به مذمت آن پرداختند. از سر تحقیر و تخفیف توافق هسته ای را نوشیدن جام زهر برای حکومت یا مشخصا رهبر جمهوری اسلامی ایران نامیدند. ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

رکوردشکنی رونالدو و پيوستن به باشگاه ۳۰۰ تايی‌ها

کريس رونالدو با گلزنی برابر گرانادا به سومين گلزن برتر تاريخ رئال مادريد تبديل شد.

به گزارش ايسنا، رئال مادريد با هنرنمايی کريستيانو رونالدو موفق شد با نتيجه ۹ بر يک گرانادا را شکست دهد که رونالدو ۵ گل به ثمر رساند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رونالدو با ۵ گل يکشنبه شب خود توانست گل‌های زده خود در تمامی رقابت‌ها با پيراهن رئال مادريد را به عدد ۳۰۰ برساند. اتفاقی که تا به حال تنها آلفردو دی استفانو و رائول گونزالس به آن نايل آمده بوند. کريستيانو رونالدو برای اولين بار در دوران ورزشی خود در يک بازی ۵ گل به ثمر رساند.

رونالدو در نيمه اول بازی با گرانادا در طول ۸ دقيقه هت‌تريک کرد و در نيمه دوم اين بازی هم دو گل ديگر به ثمر رساند تا او ۵ گله و رئال مادريد در اين بازی ۹ گله شود.

گفتنی است رائول گونزالس با به ثمر رساندن ۳۲۳ گل در ۷۴۱ بازی برترين گلزن تاريخ مادريدی ها به شمار می‌رود و پس از او آلفردو دی استفانو مرحوم با ۳۰۸ گل در ۳۹۸ مسابقه و کريستيانو رونالدو با ۳۰۰ گل در ۲۸۷ بازی قرار گرفته اند و به نظر می رسد که برترين بازيکن دو سال اخير فوتبال جهان بتواند به زودی نام خود را به عنوان برترين گلزن تاريخ باشگاه رئال مادريد به ثبت برساند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016