دوشنبه 17 فروردین 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

زمان تقدیر یا تحقیر؟٬ حمید فرخنده

Hamid Farkhondeh6.gif
درکنار صحنه های شادی و استقبالی که مردم از توافق حاصل شده در خیابان های تهران، فضای مجازی و هنگام استقبال از دکتر ظریف و تیم اش به عمل آوردند، برخی از ایرانیان در جایگاه روشنفکر یا مفسر سیاسی در منطقی عجیب و تحلیلی غریب در همان ساعات اولیه پس از اعلام توافق به مذمت آن پرداختند. از سر تحقیر و تخفیف توافق هسته ای را نوشیدن جام زهر برای حکومت یا مشخصا رهبر جمهوری اسلامی ایران نامیدند. ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

کفاشيان: تکليف سرمربی تيم ملی فردا مشخص می‌شود

رييس فدراسيون فوتبال درباره‌ی ادامه‌ی همکاری با کی‌روش گفت: در جلسه هيات مديره به نظرات اعضاء گوش می‌دهم تا درباره ادامه همکاری با او به جمع‌بندی برسيم.

به گزارش ايسنا، علی کفاشيان در جمع خبرنگاران درباره ادامه همکاری با کی‌روش گفت: تکليف کی‌روش در جلسه هيات رييسه سه‌شنبه (فردا) مشخص می‌شود. اين جلسه فردا ساعت ۱۰ برگزار می‌شود و من به نظرات اعضای هيات رييسه گوش خواهم داد تا ببينم نظر آن‌ها درباره ادامه همکاری با کی‌روش چيست؟



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: بايد در اين جلسه بررسی کنيم ببينيم که ما بايد به کی‌روش پول بپردازيم يا او بايد به ما پول بپردازد.

رييس فدراسيون فوتبال در پاسخ به اين سوال که آيا با کی‌روش جلسه‌ای هم داشته‌ايد، اظهار کرد: معمولا وقتی کی‌روش به تعطيلات می‌رود مزاحم او نمی‌شوم و تا الان هم او را نديده‌ام. منتظر جلسه هيات رييسه هستم تا بعد از آن با او ديدار کنم.

علی کفاشيان با اشاره به اين که تکليف کی‌روش پس از جلسه اعضای هيات رييسه اين فدراسيون مشخص خواهد شد، گفت: کی‌روش خودش از تيم ملی فوتبال ايران کناره‌گيری کرده و ما تمايل داريم که او کارش را با فوتبال ايران ادامه دهد. تيم ملی اين فرصت را داشت که قبل از جام ۲۰۱۵ ملت‌های آسيا در استراليا برای جذب سرمربی ديگری اقدام کند ولی ما کی‌روش را انتخاب کرديم و مطمئن هستيم که تيم ملی با اين سرمربی پرتغالی نتيجه خواهد گرفت.

رييس فدراسيون فوتبال ادامه داد: هم‌اکنون در زمان حساسی به سر می‌بريم و انتخاب سرمربی برای تيم ملی برای فدراسيون با دردسر همراه خواهد بود. در هر حال بايد به نظر مردم هم احترام بگذاريم.

وی ادامه داد: اگر کی‌روش در تيم ملی غرغری هم می‌کند به خاطر تلاشش برای فوتبال ايران است و شايد همين موضوع باعث محبوبيت او در تيم ملی شده است اما در نهايت بايد ببينيم نظر اعضای هيات رييسه برای ادامه فعاليت کی‌روش چيست. ما تاکنون به جذب مربی ديگری فکر نکرده‌ايم و تا قرعه‌کشی مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسيه به جذب مربی ديگری فکر نمی‌کنيم.

رييس فدراسيون فوتبال همچنين درباره پرداخت ماليات سرمربی پرتغالی تيم ملی فوتبال ايران خاطرنشان کرد: ماليات کی‌روش سنگين است و برای پرداخت آن در حال رايزنی هستيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016