دوشنبه 28 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

کفاشيان: قهرمانی سپاهان تغيير ناپذير است، ديدار تراکتور و نفت تجديد نمی‌شود

• بايد با عاملان حادثه تبريز برخورد شود

ايلنا: رئيس فدراسيون فوتبال با تاکيد بر اينکه قهرمانی سپاهان در ليگ چهاردهم قطعی و تغيير ناپذير است، گفت: اين ديدار تجديد نخواهد شد و نتيجه اين مسابقه غير قابل بازگشت است.

به گزارش خبرنگار ايلنا ، علی کفاشيان که در حاشيه همايش دانش افزايی مربيان برتر فوتبال ايران و در جمع خبرنگاران سخن می گفت ، ضمن بيان اين مطلب در مورد تجديدنظر در ديدار تراکتورسازی و نفت و تعليق قهرمانی سپاهان گفت: اين حرف ها و موضوعات وجود ندارد و من از برخی صحبت ها تعجب می کنم چرا که بازی سر وقت قانونی به اتمام رسيد و نتيجه مسابقه تثبيت شده است.

وی تصريح کرد: جام چهاردهم پس از پيروزی سپاهان در اصفهان به اين تيم تعلق گرفت و اين قهرمانی قابل تغيير نخواهد بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کفاشيان اظهار داشت: البته اين موضوع از دو جنبه قابل بررسی است. يکی اين که چه کسانی موجب ايجاد چنين فضايی و اشتباه اعلام کردن نتيجه شدند و موضوع ديگر اين که از نظر داوری بايد بررسی شود و اگر مشکلی در اين زمينه وجود داشته باشد ، بايد برخورد شود، اما نتيجه ديدار تراکتور و نفت تهران عوض نخواهد شد.

وی ادامه داد: حدود ۴۵ دقيقه قبل از آغاز ديدار تراکتور و نفت تهران ، اينترنت و شبکه تلفن همراه در ورزشگاه قطع بود و اسکوردبرد ورزشگاه يادگار امام تبريز نيز کار نمی کرد. ما هم که در جايگاه مخصوص نشسته بوديم. در پايان آن ديدار فکر می کرديم که سايپا ۲ گل به سپاهان اصفهان زده و ديداربا نتيجه ۲ - ۲ به اتمام رسيده است . البته باتوجه به حضور تماشاگران تراکتورسازی ما خوشحال می شديم که اين تيم قهرمان شود.

کفاشيان ادامه داد: در دقايق پايانی ديدار تراکتورسازی و نفت نيز از بلندگوهای ورزشگاه اعلام شد برای مراسم آماده شوند و تماشاگران فکر می کردند بايد برای مراسم قهرمانی آماده شوند. اين در حالی بود که يکی از شرکت های مخابراتی تلفن همراه مراسمی را در پايان ديدار تدارک ديده بود .

وی ادامه داد: به هر حال اين اتفاق پيش آمد و نايب قهرمانی ليگ را به تيم تراکتور تبريک می گويم اما از کسانی که در آن ديدار کارهای ناشايستی را انجام دادند نمی توان اغماض کرد و بايد با آنها برخورد شود.

رئيس فدراسيون فوتبال خاطرنشان کرد: باتوجه به اين که هيات رئيسه فدراسيون ۸۰ درصد احتمال قهرمانی تراکتور را می داد، ما تصميم گرفتيم که به تبريز برويم اما در نهايت آن ۲۰ درصد تحقق پيدا کرد. فوتبال را تا آخرين لحظه نمی توان پيش بينی کرد و تيم تراکتور نيز در حالی که ۳ بر يک پيش بود، نتوانست نتيجه را حفظ کند.

وی در بخش ديگری از سخنان خود در مورد کارلوس کی روش نيز گفت: او برای انجام کار خصوصی به مدت ۲ روز به دوبی رفته است.

کفاشيان ادامه داد: اردوی تيم ملی در استانبول هنوز قطعی نشده چرا که برای محل برگزاری آن به تفاهم نرسيديم هرچند کی روش کمپ بشيکتاش را از نزديک ديده اما هنوز در اين زمينه تفاهمی نشده است .

کفاشيان گفت: در حال حاضر ديداردوستانه تيم ملی با ازبکستان قطعی شده و بعد از بازی با عمان در مقدماتی جام جهانی نيز قرار است نايب رئيس فدراسيون ژاپن برای قطعی کردن ديدار دوستانه و برخی مسايل ديگر به ايران بيايد.

سومين همايش دانش افزايی مربيان برتر فوتبال ايران از صبح امروز با حضور ۶۰۰ نفر از مربيان در هتل المپيک آغاز شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016