دوشنبه 28 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

راه قلعه‌نويی و استقلال از هم جدا شد

پندار توفيقی گفت که سابقه مربيان پيشنهادی برای هدايت استقلال مورد بررسی قرار می‌گيرد؛ جمله‌ای که می‌تواند به معنای پايان کار قلعه‌نويی در استقلال باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در پی نتايج ضعيف استقلال در ر‌قابت‌های امسال ليگ برتر و جام حذفی هيات مديره استقلال تشکيل جلسه داد و اعلام کرد که کارنامه مربيان پيشنهادی بررسی می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سيد پندار توفيقی پس از جلسه هيات مديره استقلال در جمع خبرنگاران درباره محتويات جلسه امروز هيات مديره استقلال نيز گفت: با توجه به نتايجی که تيم به دست آورده و ضمن تشکر از هو‌اد‌ا‌ران عزيز بنا داريم برنامه کل مربيان داخلی و خارجی را بررسی کنيم.

وی در پاسخ به اين سوال که آيا امير قلعه‌نويی نيز در اين برنامه وجود دارد يا نه؟ اظها‌ر کرد: ما بنا داريم که تمام برنامه‌ها را بررسی کنيم.

عضو هيات مديره استقلال در پاسخ به سوالی درباره اين که آيا هيات مديره استقلال ماندنی است و يا اين که نظرش راجع‌ به تلاش‌های نجف نژاد برای برگزار نشدن مزايده چهارم چيست؟ بيا‌ن‌ کرد: درباره امضاهايی که صورت گرفته است تا کار به مزايده چهارم نرود از خود آقای نجف نژاد بپرسيد، اما ما اميدواريم که فردا باشگاه استقلال واگذار شود.

وی در پاسخ به اين سوال که آيا خودش خريدار استقلال است يا نه؟ گفت: خير من خريدار نيستم.

عضو هيات مديره استقلال در پايان با اشاره به بررسی مربيان خارجی و داخلی برای فصل آينده استقلال عنوان کرد: کميته‌ فنی در استقلال تشکيل می‌شود تا عملکرد و کارنامه مربيان داخلی و خارجی را بررسی کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016