دوشنبه 25 خرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

کی‌روش: کسب سه امتياز برابر ترکمنستان مهم است

سرمربی تيم ملی فوتبال ايران با بيان اينکه با احترام به مصاف ترکمنستان می‌رويم، گفت: اگر به سن، مذهب و رنگ پوست بازيکنان نگاه کنيم، اشتباه است زيرا تنها کسب ۳ امتياز مهم است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری مهر، کارلوس کی‌روش در نشست خبری قبل از ديدار ايران و ترکمنستان در پاسخ به اين سوال که نظرتان درباره همگروهی با تيمهايی نظير ترکمنستان، هند، گوام و عمان چيست؟ ضمن بيان مطلب فوق اظهار کرد: ما به تمام تيمهای آسيايی احترام می‌گذاريم و قصد داريم خودمان را برای حضور در جام جهانی آماده کنيم. فردا هم با احساس مسئوليت بازی می‌کنيم و همگروهی با اين تيم‌ها برای ما هم افتخار است.

وی در پاسخ به اين پرسش که تا چه ميزان برای بازی فردا آماده هستيد؟ افزود: مطمئن هستيم می‌توانيم بازيها را خوب شروع کنيم. هر دو تيم با آمادگی کامل فردا در ميدان ظاهر می شوند. برای بازی فردا با يکسری مسايلی که انتهای فصل برای بازيکنان به وجود می آيد روبه رو هستيم اما در مجموع آماده ديدار هستيم.

سرمربی تيم ملی فوتبال ايران در پاسخ به اين پرسش که در بازی برابر ترکمنستان بازيکنان جوان چقدر در برنامه‌های شما جا دارند؟، تاکيد کرد: وقتی شما رقابتهايی چون انتخابی جام جهانی را آغاز می‌کنيد، چيزی که اهميت دارد کسب سه امتياز است. مهم است که سه امتياز را بگيريم. اگر به سن، مذهب و رنگ پوست بازيکنان نگاه کنيم، اشتباه است، بايد اين طرز تفکر را يک بار برای هميشه در فوتبال ايران کنار بگذاريم.

کی‌روش درباره حضور بازيکنانی که در خارج از ايران بزرگ شده‌اند يا بازيکنانی که به گفته خبرنگار ترکمنستانی‌ نژاد ترکمنی دارند، تصريح کرد: من اطلاع خاصی راجع به اين موضوع ندارم و برای انتخاب بازيکن به مسائل فنی نگاه می کنم و سطح و شرايط بازيکن را مورد ارزيابی قرار می دهم. متخصص قوميت‌ها نيستم و فقط به مسائل فنی نگاه می‌کنم.

ديدار تيم‌های ملی ترکمنستان و ايران در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسيه و جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسيا ساعت ۱۷:۳۰ فردا سه‌شنبه در ورزشگاه اسپورت توپولومی شهر داش آغوز برگزار می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016