چهارشنبه 6 خرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

برانکو: بايد تکليف برخی بازيکنان روشن شود

سرمربی تيم فوتبال پر‌سپوليس اعتقاد دارد تيم الهلال بهتر از تيمش بازی کرد. او هم‌چنين تاکيد کرد که پرسپوليس فصل آينده را می‌تواند برای قهرمانی ببندد فقط بايد باشگاه بخواهد.

برانکو ايوانکوويچ در گفت‌و‌گو با خبرنگار‌ ايسنا، درباره‌ی شکست پر‌سپوليس مقابل الهلال عربستان، اظها‌ر کرد: ما می دانستيم که الهلالی‌ها فوق‌العاده‌ قدرتمند هستند و از بازيکنان فوق‌العاده‌ای بهره می‌برند. بازيکنانی که در جريان بازی از سمت‌ چپ و راست فشار زيادی را روی دروازه ما ايجاد کردند. آنها از کيفيت بالايی خوردارند. ما روی يک اشتباه بزرگ اولين گل را دريافت کرديم و در ادامه سعی داشتيم گل خورده را جبران کنيم. درست است که بازی را واگذار کرديم اما اين را فراموش نکنيد که بازيکنانم تا آخرين لحظه برای تغيير نتيجه‌ تلاش کردند. آنها هر چه که در توان داشتند ارائه کردند تا پر‌سپوليس موفق شود اما گاهی اوقات اتفاقاتی رخ می‌دهد که ديگر از دست شما خارج است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی درباره حواشی قبل از ديدار تيمش برابر الهلال و اين که بازيکنانش روز بازی در طبقه اول هتل محل اقامتشان تمرين کرده بودند نيز گفت: من از اين موضوع ناراحت نيستم و گله‌ای ندارم. ما يک تمرين معمولی را در هتل انجام داديم. تمرينی که به وسيله آن بدن بازيکنان آماده می‌ماند. ما می‌خواستيم بيرون از هتل نرمش کنيم اما به خاطر هوای بد نتوانستيم اين کار را انجام دهيم، زيرا گرد و غبار زيادی در هوا وجود داشت. به خاطر همين موضوع يک تمرين بيدار باش برای بد‌ن‌های بازيکنان در نظر گرفتم و در هتل آن را انجام داديم.

سرمربی تيم پر‌سپوليس در ادامه ا‌ضافه‌ کرد‌: درست است که هو‌اد‌ا‌ران و تمام مردم ايران دوست داشتند مقابل الهلال به پيروزی برسيم، البته بايد بگويم که خود ما بيش از همه به دنبال کسب پيروزی بوديم اما متاسفانه نتوانستيم به اين مهم دست پيدا کنيم. ما به موفقيت نرسيديم اما برای کسب موفقيت با تمام وجود تلاش کرديم. بايد قبول کنيم که تيم الهلال بهتر از تيم ما بود.

برانکو در پاسخ به اين سوال که چه زمانی ليست بازيکنان مورد نيازش را برای فصل آينده تحويل خواهد داد؟ خاطر‌نشان کرد: من هنوز هيچ ليستی را آماده نکرده‌ام. يعنی نه ليست مازادی را نوشته‌ام و نه اين ليست بازيکنان مورد نيازم را تهيه کرده‌ام. فعلا منتظرم ببينم وضعيت مالی باشگاه چه خواهد شد. بايد ببينم باشگاه چقدر برای خريد بازيکن چقدر بودجه در نظر دارد تا بر اساس آن ليست بازيکنان مازاد و بازيکنانی که بايد به تيم اضافه شوند را تهيه کنم. مطمئنا هر چقدر بودجه بيشتر باشد می‌توانيم بازيکنان بهتری را جذب کنيم و تيم قدرتمندتری را برای فصل آينده خواهيم بست.

سرمربی تيم فو‌تبا‌ل پر‌سپوليس ا‌دا‌مه‌ داد: اگر باشگاه بخواهد ما می توانيم تيمی برای قهرمانی ببنديم. تيمی که می‌تواند رويای هواداران را تحقق ببخشد. در حال‌ حاضر چند بازيکن تيم ما قراردادشان به پايان رسيده است و نمی دانيم آيا برای فصل بعد در پر‌سپوليس می مانند يا خير؟ باشگاه بايد تکليف اين بازيکنان را هر‌ چه‌ سريع‌تر مشخص کند.

وی افزود: می دانم که هو‌اد‌ا‌ران پر‌سپوليس از اين که تيمشان در رتبه هشتم جدول است راضی نيستند. اين موضوع کاملا طبيعی است. من برای کسب موفقيت با پر‌سپوليس به ايران آمدم و سعی می‌کنم که در اين راه قدم بردارم. نبايد فراموش کنيم که پر‌سپوليس در ليگ قهرمانان آسيا سخت‌ترين رقبا را پيش‌رو داشت. اين تيم در گروه مرگ قرار گرفت و بعد از صعود از گروه با يکی از تيم‌های ليگ قهرمانان آسيا روبرو شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016