شنبه 14 شهریور 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

"کرار"، هیات مدیره و مظلومی را مقابل هم قرار داد

وضعیت جاسم کرار در استقلال تهران خاص‌تر از همیشه شده است. اکنون به نظر می‌رسد هیات مدیره و مظلومی بر سر آینده این بازیکن عراقی اختلاف نظر دارند.

به گزارش ایسنا، بعد از درگیر لفظی فرزاد مجیدی و جاسم کرار در حین صرف صبحانه در اردوی استقلال، شنیده‌ها حاکی از این است که هیات مدیره باشگاه و مدیرعامل استقلال که دلِ خوشی از حواشی جاسم کرار در فصل گذشته نداشتند و این فصل هم با پافشاری پرویز مظلومی به حفظ این هافبک عراقی رضایت داده بودند، می‌خواهند به قول معروف عطای این بازیکن را به لقایش ببخشند و جاسم کرار را بعد از جریمه مالی اخراج کنند اما این موضع‌گیری با نظر پرویز مظلومی همخوانی ندارد و باعث تضاد تصمیم‌گیری در استقلال شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پرویز مظلومی روز جمعه بعد از پایان دیدار استقلال و نیروی زمینی از جاسم کرار حمایت کرد. مظلومی جاسم کرار را بازیکن آرامی دانست و اعلام کرد تا زمانی که با او کاری نداشته باشند، حاشیه‌ای ایجاد نمی‌کند. حمایت مظلومی از بازیکن عراقی تیمش صدای دیگر بازیکنان استقلال را هم بلند کرده و احتمالا موجب ناراحتی فرزاد مجیدی و برادرش هم خواهد شد.

با توجه به این اتفاقات، وضعیت جاسم کرار که به کمیته انضباطی باشگاه استقلال واگذار شده در هاله‌ای از ابهام است و خود جاسم کرار هم نمی‌داند که حمایت‌های مظلومی از او کارساز می‌شود و او در این تیم می‌ماند یا نه!

باید منتظر ماند و دید که آیا هیات مدیره و مدیرعامل می‌توانند سرمربی آبی‌ها را برای عدم حمایت از بازیکن سرکش عراقی راضی کنند یا اینکه تا پایان فصل باید منتظر تکرار درگیری‌های متفاوت و متنوع این بازیکن و حاشیه‌سازی بیشتر برای استقلال باشیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016