جمعه 17 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


انتخاب اوباما: پيروزی اميد بر ترس، علی کشتگر

باراک اوباما
پس از تصويب قانون اساسی آمريکا به همت توماس جفرسون و جورج واشنگتن و لغو برده داری به فرمان ابراهام لينکن، انتخاب نخستين رئيس جمهور سياه پوست، سومين نقطه عطف در تاريخ تحول دموکراسی و حقوق بشر در اين کشور است. بحران فراگير مالی و پيروزی اوباما نشانه شکست اقتصادی و سياسی نئوليبراليسم نيز هست ... [ادامه مطلب]

موی خودم است! ميشاييل تومان، دی تسايت، برگردان از الاهه بقراط

تا چند سال پيش، قابل تصور نبود که عکس زنان را با چهره در روزنامه منتشر کنند. اگر "تايمز مالی" عکسی درباره نمايش موزيکال "کاباره" منتشر می‌کرد، سانسورچيان دست و پای رقصندگان را در تمامی نسخه‌های آن سياه می‌کردند. امروز اما نخستين زنان مجری در تلويزيون عربستان چهره نشان می‌دهند. يک کودتای تلويزيونی در کشوری که تا کنون مسئله‌اش بيشتر بر سر نديدن بود تا ديدن! ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ايرنا به نقل از پدر عشا مومنی: کار دخترم غير قانونی بوده است!

پدر عشا مومنی در خصوص فعاليتهای دخترش گفت: ‌من از فعاليتهای غيرقانونی دخترم بی خبر بودم اما اکنون متوجه شده ام که کار وی غيرقانونی بوده است.
غلامرضا مومنی در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، گفت: وقتی متوجه غير قانونی بودن فعاليتهای دخترم شدم به دليل عصبانيت نسبت به فعاليت های وی، من و مادرش نخواستيم که با وی ملاقات داشته باشيم .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مومنی افزود: ‌عشا مومنی متهم است اما با رافت و رحمتی که مسوولان نظام جمهوری اسلامی دارند اميد دارم به خوبی قضاوت کنند.
وی گفت: افرادی که در راس قضا هستند جز متشرعين می باشند و تصور می کنم خودشان قضايا را به درستی حل کنند.
مومنی گفت من به عنوان يک ايرانی کشورم را دوست دارم و نمی خواهم خدشه ای به نظام جمهوری اسلامی وارد شود.
وی گفت: ايران در منطقه و در دمکراسی حرف اول را می زند ووضعيت زنان کشور ما با زنان ديگر کشورها قابل قياس نيست.
مومنی گفت: آنچه که از سخنان من در سايت ها قرار گرفته را تکذيب می کنم و آن را برداشت شخصی خبرنگاران و حاصل پردازش ذهنی آنها می دانم.
وی افزود: ‌يک خبرنگار با من تماس گرفت و پرسيد که دختر شما در بازداشت به سر می برد؟ من فقط بله گفتم ولی يک کلمه صحبت من به چندين صفحه تبديل شد.
مومنی در خصوص سابقه و فعاليتهای خود اظهار داشت: با اينکه در امريکا زندگی می کردم اما از پيروزی انقلاب اسلامی خوشحال بودم و پس از انقلاب به ايران بازگشتم و سعی کردم به کشور خود خدمت کنم و تا روزی که سالم هستم اينکار را انجام خواهم داد.





















Copyright: gooya.com 2016