شنبه 18 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


او با ماست! حميد فرخنده

باراک اوباما
پیروزی باراک اوباما می تواند از یکسو در باز شدن فضای کشور موثر باشد و از سوی دیگر فرصت هایی در جهت دفاع از منافع ملی ایران به همراه داشته باشد. آیا فرصت سوزی ها ادامه خواهد یافت؟ آیا رئیس جمهور آینده ایران دستان باراک اوباما را خواهد فشرد؟  ... [ادامه مطلب]

انتخاب اوباما: پيروزی اميد بر ترس، علی کشتگر

باراک اوباما
پس از تصويب قانون اساسی آمريکا به همت توماس جفرسون و جورج واشنگتن و لغو برده داری به فرمان ابراهام لينکن، انتخاب نخستين رئيس جمهور سياه پوست، سومين نقطه عطف در تاريخ تحول دموکراسی و حقوق بشر در اين کشور است. بحران فراگير مالی و پيروزی اوباما نشانه شکست اقتصادی و سياسی نئوليبراليسم نيز هست ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير ارشاد: نبايد به اسم کار خبری به مردم دروغ تحويل داده شود، مهر

شيراز - خبرگزاری مهر: محمدحسين صفارهرندی گفت: نبايد به اسم کار خبری، اطلاع رسانی و ارائه تحليل، دروغ به مردم تحويل داده شود.
به گزارش خبرگزاری مهر در شيراز، صفارهرندی در آيين بزرگداشت حضرت احمد ابن موسی "شاهچراغ"(ع) در شيراز، افزود: به رغم اينکه وزارت ارشاد و همکاران ما در بخش پاکسازی محيط رسانه ای کشور تلاشهای زيادی را انجام داده اند و اکثر رسانه ها نيز وارد مسير درستی شده اند اما کسانی هستند که نمی خواهند زير بار بروند و به جان عقيده مردم افتاده اند.

وی گفت: دولت نيز مثل ساير انسانها جايزالخطا بوده و ممکن است اشتباهاتی داشته باشد اما بايد در نظر داشت که اين دولت در قياس با دولتهای گذشته تلاشهای بسياری را در جهت تقويت بنيه اعتقادی مردم داشته و در راه احيا اماکن متبرکه کارهای خوبی را انجام داده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای اولين بار در کشور، دولت کنونی با عقيده ای متفاوت اعلام کرد که قبل از کلنگ زنی هر پروژه ای بايد طرح های بازمانده از سالهای گذشته به اتمام برسد که در اين راستا شاهد افتتاح پروژه هايی هستيم که از ۱۹سال پيش همچنان نيمه کاره باقی مانده بود.

وی با بيان اينکه در اين شرايط دولت با هر شخص يا اشخاصی که بخواهند با عقيده مردم در بيافتد و منافع مردم را فدای مصالح شخصی خود کند، مقابله می کند، تصريح کرد: اما در اين چنين فضايی اشخاصی هستند که فقط به فکر تمسخر، مضحکه کردن و کارهايی از اين قبيل هستند.

وزير ارشاد در بخش ديگری از سخنان خود با اشاره به روز ۱۵ آبان ماه مصادف با ششم ذيقعده که به نام بزرگداشت مقام حضرت احمد ابن موسی(ع) نامگذاری شده، بيان کرد: سعی داريم با هماهنگی و جلب موافقت شورای فرهنگ عمومی و شورای عالی انقلاب فرهنگی اين روز را نيز در تقويم کشور ثبت کنيم.

وی همچنين با اشاره به روند اجرای طرح "از حرم تا حرم" شيراز نيز بيان کرد: رئيس جمهور نيز اخيرا از روند کند اجرای طرح مذکور که در راستای توسعه فضای اطراف حرم اجرا شده اظهار نگرانی کرده و برای بيرون آوردن طرح از مشکلات و مسائل موجود در آينده ای نزديک نماينده ای را به شيراز اعزام خواهند کرد.





















Copyright: gooya.com 2016