پنجشنبه 30 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعضای تازه‌ای از دولت اوباما معرفی شدند، ايسنا

باراک اوباما، رييس‌جمهور منتخب آمريکا تعدادی ديگر از اعضای کابينه‌اش را معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) به نقل از خبرگزاری فرانسه، در بيانيه دفتر اوباما آمده است: رييس‌جمهور از تام داشل، رييس سابق سنا خواسته است به عنوان وزير بهداشت و خدمات درمانی هدايت تلاش‌ها برای خاتمه دادن به بحران جدی امور بهداشتی و درمانی کشور را برعهده بگيرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين بيانيه آمده است: بسيار خرسندم که اين اعضای جديد را در تيم خود خواهيم داشت، من درماه‌های آتی که بر روی تقويت اقتصاد کار می‌کنيم و با بزرگترين چالش‌ها روبرو هستيم، به تجربه‌ی وسيع اين افراد اتکا می‌کنم.

ديويد اکسلراد، به عنوان مشاور ارشد رييس‌جمهور، ليزا براون به عنوان رييس دفتر، گرگ کريگ به عنوان مشاور کاخ سفيد و کرايست لو به عنوان منشی دعوت شده‌اند. اکسلراد، که مشاور سياسی چندين سياستمدار برجسته حزب دموکرات بوده است، نقشی اساسی در انتخاب اوباما ايفا کرده است.

کريگ و براون نيز در کابينه‌ی بيل کلينتون، رييس‌جمهور اسبق آمريکا به ترتيب به عنوان مشاور ويژه و مشاور معاون رييس‌جمهور حضور داشته‌اند.

کرايست لو نيز که هم کلاسی اوباما در دانشگاه‌ هاروارد بوده است در چهار سال گذشته در منصب‌های مختلف برای وی کار کرده و در حال حاضر مدير اجرايی طرح انتقالی اوباما است.

رسانه‌های آمريکا هم‌چنين نمايندگان ديگری را برای تصدی‌گری پست‌های کاخ سفيد پيش‌بينی کرده‌اند.

از جمله جيمز اشتاينبرگ، معاون مشاور امنيت ملی در کابينه کلينتون که در حال حاضر وظيفه‌ی رياست گروه امنيت ملی تيم انتقالی اوباما را برعهده دارد.

شبکه خبری سی.ان.ان نيز به نقل از منابع مختلف گزارش داد که اوباما احتمالا جانت ناپوليتانو، دموکرات ۵۰ ساله را برای تصدی اداره امنيت داخلی در نظر گرفته است. اين وزارت‌خانه پس از حملات ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ تشکيل شده است.





















Copyright: gooya.com 2016