شنبه 9 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده کل سپاه: دستگيری جاسوسان اسرائيلی به معنای افزايش امکان حمله به ايران نيست، فارس

خبرگزاری فارس: فرمانده کل سپاه، تحليل کردن دستگيری جاسوسان رژيم صهيونيستی به موضوعاتی چون افزايش احتمال حمله اسرائيل به ايران را نادرست و غير واقعی توصيف کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، تحليل کردن دستگيری جاسوسان رژيم صهيونيستی به موضوعاتی چون افزايش احتمال يا قريب الوقوع بودن حمله اسرائيل به ايران را نادرست و غير واقعی دانست و گفت: اين اقدام قاطع، سريع و غافلگير کننده سپاه پاسداران نشان از تبحر و اشراف اطلاعاتی آنها دارد.
وی افزود: اين تيم جاسوسی که با تجهيزات و آموزش‌های تخصصی در ايران حضور داشتند، موضوعات مختلفی را در برنامه خود داشتند که با هوشياری فرزندان ملت در سپاه پاسداران متلاشی شدند.
سرلشکر جعفری خاطرنشان کرد: اقدامات شناسايی و رهگيری اين تيم جاسوسی توسط سپاه علاوه بر آنکه با شگردهای بسيار پيچيده‌ای همراه بود، به گونه‌ای بود که هيچگاه اين جاسوسان صهيونيستی متوجه اين مسئله نشدند.
فرمانده کل سپاه با بيان اينکه چتر اطلاعاتی سپاه تمامی برنامه‌های اين گروه را خنثی کرده است، تاکيد کرد: اگر زمانی نياز باشد، توضيحات قابل توجه و مهمی در خصوص اين جاسوسان به اطلاع مردم خواهد رسيد.





















Copyright: gooya.com 2016