دوشنبه 11 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رزمايش بزرگ نيروی دريايی در دريای عمان از فردا آغاز می‌شود، ايسنا

فرمانده نيروی دريايی ارتش جمهوری اسلامی ايران از آغاز رزمايش دريايی اتحاد ۸۷ از روز سه‌شنبه در منطقه سوم دريايی چابهار در دريای عمان خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، امير درياردار حبيب‌الله سياری با اعلام اين خبر تصريح کرد: در اين رزمايش شش روزه بيش از ۶۰ فروند از يگان‌های شناور رزمی اعم از ناوشکن‌ها و ناوچه‌های موشک‌انداز زيردريايی‌های سبک و سنگين، تيم‌های عمليات ويژه و تکاوران دريايی، بالگرد ضدسطحی و ضدزيرسطحی، هواپيماهای تاکتيکی و بدون سرنشين به همراه جنگنده های نيروی هوايی شرکت خواهند داشت.

فرمانده نيروی دريايی ارتش هدف از اين رزمايش را ارتقای آمادگی رزمی يگان‌ها و نيروهای شرکت‌کننده در مقابله با تهديدات، افزايش توان بازدارندگی نيروها و در نهايت آزمايش و به کارگيری تسليحات و تجهيزات نوين ساخت صنايع دفاعی کشور عنوان کرد.

امير دريادار سياری هم‌چنين با تاکيد بر اين که اين رزمايش که از فردا سه‌شنبه در دريای عمان و در چهارمرحله انجام می‌شود، منطقه‌ای به وسعت ۵۰ هزار مايل مربع را در بر خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: از ويژگی‌های منحصر به فرد رزمايش دريايی اتحاد ۸۷ بهره‌گيری و به‌کارگيری گسترده از دستاوردهای نوين دريايی شامل تسليحات، تجهيزات و سامانه های ساخت صنايع داخلی کشور خواهد بود.





















Copyright: gooya.com 2016