پنجشنبه 14 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنگوی دولت: دولت به تصويب فوريت لايحه هدفمند کردن يارانه ها تاکيد دارد، مهر

تبريز - خبرگزاری مهر: سخنگوی دولت تصويب و اجرايی‌شدن لايحه هدفمند کردن يارانه ها را نيازمند يک اجماع کلی دانست.
به گزارش خبرنگار مهر در تبريز، غلامحسين الهام بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: به دليل اهميت موضوع، دولت بر لزوم تصويب اين لايحه با يک فوريت اصرار دارد و با توجه به اهميت ويژه اين لايحه چندين جلسه کارشناسی برای تنظيم آن برگزار شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سخنگوی دولت تصويب لايحه هدفمند‌کردن يارانه‌ها را نياز به رايزنی های بيشتری دانست و اظها رداشت: برخی از مواقع آهسته پيش رفتن به معنای اصلا نرفتن است به همين دليل دولت در تصويب و اجرای سريع اين لايحه پافشاری می کند.

الهام با يادآوری اينکه تدبير بيشتر در تصويب اين لايحه به معنای توقف آن نيست، افزود: برخی معتقدند که در تصويب اين لايحه بايد تدبير بيشتری کرد گرچه دولت بر تصويب يک فوريتی اين لايحه تاکيد دارد.

وی در خصوص به دليل تعويق افتادن ارائه لايحه هدفمند کردن يارانه‌ها به مجلس تصريح کرد: همانطوری که دفتر رياست جمهوری نيز اعلام کرد، بحث ارائه اين لايحه به هفته‌های آينده موکول شد.





















Copyright: gooya.com 2016