جمعه 15 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمدرضا عارف: در خصوص انتخابات با مراجع ديدار داشتم، فردا

در اين سفر با برخی از مراجع و علما ديدار کردم و در خصوص مسائل جاری کشور با همديگر بحث و مشورت کرديم. که انتخابات هم يکی از آن موارد است.
در سفر به قم با برخی مراجع و علما ديدار و درباره مسائل کشور گفت‌و‌گو کردم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمدرضا عارف معاون اول دولت اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار «فردا» درباره سفر چند روز پيش خود به قم توضيح داد: در اين سفر با برخی از مراجع و علما ديدار کردم و در خصوص مسائل جاری کشور با همديگر بحث و مشورت کرديم.

عارف که از وی به عنوان يکی از کانديداهای احتمالی اصلاح‌طلبان در انتخابات رياست جمهوری آينده ياد می‌شود، در پاسخ به اين سوال که آيا درباره انتخابات رياست جمهوری هم بحث کرديد؟ گفت: درباره مسائل کشور صحبت کرديم که انتخابات هم يکی از آن موارد است.

وی در پاسخ به اين سوال که آيا در اين ديدارها برنامه‌های انتخاباتی خود با مراجع در ميان گذاشته‌ايد؟ نيز افزود: بحث عمده ما درباره مشارکت مردم در انتخابات بود و من از آقايان خواهش کردم که مردم را تشويق کنند تا شاهد حضور گسترده آنها در صحنه انتخابات باشيم.





















Copyright: gooya.com 2016