یکشنبه 24 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عبدالله ناصری: اعلام حضور کروبی تاثيری در تصميم‌‏گيری خاتمی ندارد، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران
عضو شورای عالی بنياد باران، اتمام حجت دبيرکل حزب اعتماد ملی برای حضور در انتخابات را در تصميم‌‏گيری خاتمی بی‌‏تاثير دانست.

عبدالله ناصری در گفت‌‏وگو با خبرنگار"ايلنا"، با اشاره سخنان مهدی کروبی در جلسه شورای مرکزی حزب اعتماد ملی مبنی بر حضور قطعی در انتخابات آينده،گفت: به نظر می‌‏رسد آقای کروبی برای بار دوم تاکيدی بر کانديداتوری خود کرده است به همين دليل اتفاق جديدی نيافتاده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود:حزب اعتماد ملی عضو کارگروه مجمع روحانيون است و قطعاً دوستان اين حزب حرکت در چارچوب جبهه اصلاحات را از نظر دور نخواهند داشت.
عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدين انقلاب در پاسخ به سوالی مبنی بر اينکه آيا اعلام حضور کروبی تاثيری در تصميم گيری خاتمی خواهد داشت؟گفت: خاتمی منتظر دريافت پاسخ به سوال‌‏های جدی است که مطرح کرده است مخصوصاً اينکه آيا می‌‏تواند در اين شرايط کاری را انجام بدهد؟از اين رو هر زمان که پاسخ‌‏های خود را دريافت کند تصميم خود را اعلام خواهد کرد.
وی تاکيد کرد: اعلام حضور مجدد کروبی تاثيری در تصميم‌‏گيری خاتمی نخواهد داشت.





















Copyright: gooya.com 2016